Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پنجمین سمینار پزشکی اختلالات عصبی و مفاصل با حضور جمعی از پزشکان سراسر کشور در ساری در حال برگزاری است.

شهر ساری میزبان یکی از همایش‌های پزشکی است که در آن از آخرین یافته‌ها در مورد شناخت و درمان مشکلات اسکلتی و عضلانی ارائه خواهد شد.

در این همایش ٣٥ پزشک متخصص از سراسر کشور از جمله پروفسور فرجاد و نیز جمعی از فیزیوتراپ ها، ارتوپد‌ها و پزشکان عمومی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است در این همایش بیش از ١٧٠ مقاله علمی تایید شده توسط متخصص‌های حاضر ارائه می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمینار پزشکی اختلالات اختلالات عصبی مفاصل ساری پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این جلسه موضوعاتی همچون نقش پزشکی قانونی در حوادث دسته جمعی، نحوه جمع‌آوری اطلاعات جهت تشخیص هویت در حوادث دسته جمعی، بررسی موارد تصادفات رانندگی منجر به فوت و منجر به جرح ارجاعی به سازمان پزشکی قانونی کشور در طول مراسم اربعین در استان‌های غرب کشور و چالش‌های تشخیص هویت اجساد ناشناس در حوادث دسته جمعی به عنوان محور‌های کمیته پزشکی قانونی به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش اهمیت بانک ژنتیک در تشخیص هویت اجساد ناشناس در حوادث دسته جمعی، جایگاه ژنتیک قانونی در تشخیص هویت و چالش‌های قانونی در اورژانس‌های روانپزشکی از دیگر محور‌های مصوب کمیته پزشکی قانونی کنگره بین المللی سلامت اربعین است.

محور‌های تصویب شده در قالب پوستر و به منظور فراخوان ارسال مقاله به ادارات کل پزشکی قانونی استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

یادآور می‌شود چهارمین کنگره بین المللی سلامت اربعین ۱۳ تا ۱۵ تیر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • ایتالیا کمبود پزشک را از خارج جبران می‌کند
  • نگرانی رئیس نظام پزشکی از عدم تمایل پزشکان به ۳ رشته‌ تخصصی
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • همایش علمی سرطان شناسی در گراش