Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:05:33 GMT

بیمارستان امین به ۶۰۰ تخت مجهز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۹۷۳

بیمارستان امین به ۶۰۰ تخت مجهز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان امین اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر در یکی از مناطق پرجعیت و نسبتا محروم هستیم که بیمارستان قدیمی امین در این منطقه در گذشته با ۶۰۰ تخت فعال بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه طی این سال ها بیشتر سرمایه گذاری به سمت بیمارستان الزهرای اصفهان رفت و اینجا به نوعی متروکه شد که این مسئله باعث شد بیماران شمال شهر اصفهان هم به الزهرا بروند و ما نتوانیم پاسخگوی تمام بیماران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت افزود: در طرح توسعه بیمارستان امین، ۱۶۰ تخت بیمارستانی غیرآموزشی را به ۶۰۰ تخت بیمارستانی مثل گذشته افزایش می دهیم که اگر این اتفاق بیفتد توازنی بین خدمات درمانی شمال و جنوب اصفهان برقرار و فشار از بیمارستان الزهرا برداشته می شود.

کد خبر 4434059

منبع: مهر

کلیدواژه: تخت بیمارستانی سید حسن قاضی زاده هاشمی وزارت بهداشت اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان