Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:21:33 GMT

جزئیات خرید بلیت قطارهای اربعین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۹۷۴

جزئیات خرید بلیت قطارهای اربعین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یک شرکت حمل و نقل ریلی، به منظور ایجاد شرایط جدید برای متقاضیان سفر به کربلا برای استفاده صرفاً قطار تا ایستگاه کرمانشاه، بلیت این قطارها از طریق سایت اینترنتی www.raja.ir، تلفن ۱۵۳۹، وب سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های فروش عرضه‌ می‌شود.

در این روش‌ها با توجه به عدم فروش بلیت اتوبوس از ایستگاه کرمانشاه تا مرز مهران و بالعکس، قیمت‌های بلیت قطار با توجه به پذیرایی متناسب با ساعت حرکت قطارها مناسب‌تر و ارزان‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیانی که علاقه‌مند به خرید بلیت ترکیبی قطار-اتوبوس از تهران به کرمانشاه و کرمانشاه به مرز مهران هستند نیز کماکان از طریق کلیه نمایندگی‌های مجاز فروش می‌توانند بلیت مدنظر خود را برای تاریخ‌های مورد نظر تهیه کنند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ظرفیت‌های خوبی از قطارهای ایجادی در ایام مختلف برای حدفاصل تاریخ‌های ۲۷ مهر لغایت ۱۳ آبان ماه در سیستم فروش وجود دارد که علاقه‌مندان به حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا می‌توانند بلیت مدنظر خود را خریداری کنند.

کد خبر 4434062

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 بلیت قطار حمل و نقل ریلی قطار اربعین ۹۷ قیمت نفت گمرک ایران تولید نفت بانک مرکزی ایران صادرات نفت تحریم اقتصادی ایران وزارت جهاد کشاورزی بورس بازار ارز صادرات غیرنفتی بازار سهام اربعین 97 وزارت صنعت معدن و تجارت ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+

آفتاب‌‌نیوز :

پس از تعویق یک هفته‌ای در نمایش فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، این فیلم از چند روز دیگر با تعیین رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال روی پرده سینما‌ها می‌رود.

این فیلم در حالی از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه اکران می‌شود که پیش‌فروش اینترنتی بلیت آن از امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در برخی سایت‌های فروش بلیت (ایران تیک) آغاز شده است.

در «مست عشق» که فیلمی مشترک از ایران و ترکیه است، به نویسندگی فرهاد توحیدی و به تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده ساخته شده و شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم در آن بازی کرده‌اند.

داستان فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور داشته‌اند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • بایدها و نبایدهای مسافران در قطارهای سفیر ریل
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی