Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه گفت: در خصوص مسئله ورود غیرقانونی خودروها پرونده‌هایی تشکیل شده است، در این زمینه برخی عناصر گمرک و همچنین مالکین این خودروها تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و این پرونده‌ها در حال رسیدگی هستند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارهای خیلی خوبی توسط استاندار هرمزگان در حال پیگیری است و موفقیت‌های خیلی خوبی هم در این مدت داشته است، افزود: امیدوارم با هماهنگی همه دستگاه‌ها  آنچه امروز به نفع کشور و مردم است به‌خصوص در این شرایط در جهت مسائل مربوط به اشتغال، تولید داخلی، توسعه استان هرمزگان و رفاه مردم توفیقات بیشتری حاصل شود.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم سیستم امنیتی، اطلاعاتی، دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی مقابله با هر نوع فساد و امر خلاف قانون است، تصریح کرد: مردم در این رابطه مثل همیشه باید همکاری کنند، امروز دشمن می‌خواهد که معیشت مردم را تحت‌فشار قرار دهد و برعکس ما باید کاری کنیم که مردم در رفاه بیشتری باشند و بنابراین پرونده‌های مختلفی در این تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه امروز توصیه‌هایی به دستگاه قضایی در خصوص اینکه این پرونده‌ها سریعاً رسیدگی شود، اضافه کرد: هرکس اتهامش روشن و جرمش در دادگاه مشخص شد سریعاً احکام در خصوص این افراد اجرا شود و اگر مواردی باشد که ضرورت داشته باشد برای بازدارندگی بیشتر احکام علنی اجرا شود این اتفاق با هماهنگی با استانداری و شورای تأمین صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه تأکید کردم استان از همه ظرفیت‌ها و کمک مردم برای مقابله با فساد، قاچاق و مبارزه با کسانی که به‌خصوص در نظام اقتصادی و ارزی ما اخلال می‌کنند، استفاده شود، عنوان کرد: پرونده‌هایی در خصوص تخلفاتی که در گمرک صورت گرفته در دست داریم که برخی از آن‌ها احکامشان هم صادر شده و در نشست قبلی خودم در تهران هم اعلام کردم، اکنون نیز پرونده‌هایی در دست بررسی وجود دارد، برخی پرونده‌های استان هرمزگان در دادگاه‌های ویژه‌ای که اخیراً تشکیل شده در تهران رسیدگی می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه امروز با رئیس دادگستری استان صحبت کردم و قرار شد در خود هرمزگان هم دادگاه‌های ویژه رسیدگی به مفسدین اقتصادی تشکیل شود تا به این موارد به‌صورت ویژه رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در استان‌های فارس، اصفهان، تهران دادگاه‌های ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی مشغول به کار هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه در خصوص مسئله ورود غیرقانونی خودروها پرونده‌هایی تشکیل شده است، ادامه داد: در این زمینه برخی عناصر گمرک و همچنین مالکین این خودروها تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و این پرونده‌ها در حال رسیدگی هستند.

وی با بیان اینکه همه ما مسلمان و مقید به احکام دینی هستیم و باید از هر چیزی موجب زیر پا گذاشتن ارزش‌های دینی و ملی شود اجتناب کنیم، ابراز کرد: فرمایش دادستان کل کشور در خصوص عدم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیز در همین راستا بوده است.

معاون اول قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت بازداشت فعالین زیست‌محیطی بیان کرد: هنوز پرونده این افراد به دادگاه نرفته اما در شرف رفتن به دادگاه است و نه‌فقط در این خصوص بلکه نسبت به همه پرونده‌ها تأکید می‌کنیم که قضات هرچه سریع‌تر پرونده‌ها را تکمیل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پرونده قاچاق خودرو گمرك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کوهستانی پزوه در اولین میز خدمت سال ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی اصفهان، گزارشی از برگزاری ۱۱ میز خدمت گمرک در سال گذشته در محل اتاق بازرگانی را ارائه کرد و اظهار داشت: میز گمرک به پیشنهاد گمرک اصفهان و از سال گذشته با هدف بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی آغاز شد و در پایان هر ماه ملاقات مردمی به صورت رودررو با فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشکل مراجعه کنندگان طولانی بودن زمان تخصیص ارز بوده است، تصریح کرد: اهم سایر مشکلات در خصوص تمدید مهلت ثبت سفارش، اخذ مجوزهای قانونی و مقرراتی و اعمال محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و بخشنامه‌های خلع الساعه بوده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: ما منتظر مردم جهت رفع مشکلات در اداره نمی‌مانیم و برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در پارلمان بخش خصوصی حضور پیدا می‌کنیم و روند کاهشی مراجعه کنندگان نشان دهنده افزایش رضایت مردم است.

کد خبر 6085018

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است