Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مقام معظم رهبری، فلسفه وجودی سازمان تبلیغات اسلامی را تبیین اسلام انقلابی عنوان کردند و در حکم ایشان نیز به توجه سازمان تبلیغات اسلامی به این موضوع تاکید شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد قمی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی در قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که مساله امروز انقلاب اسلامی، تبیین اسلام انقلابی است و اگر این موضوع تبیین شود از این وضعیت پرمخاطره رهایی می‌یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه وظایف سازمان تبلیغات اسلامی بسیار گسترده‌تر و مهمتر از گذشته شده است، اظهار کرد: سازمان تبلیغات به اندازه کافی از ظرفیت حوزه و بخصوص ظرفیت انقلابی حوزه استفاده نکرده است چون برای تبیین اسلام انقلابی، استفاده از این ظرفیت بسیار دارای اهمیت است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سازمان تبليغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین شخصیت پروین اعتصامی نباید صرفا به یک روز در سال خلاصه شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن گلی در آئین بزرگداشت پروین اعتصامی شاعره بزرگ تبریزی اظهار کرد: آذربایجان همواره تاریخ از یک سو کانون فرهنگ، اندیشه و تمدن ایران زمین بوده و از سوی در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و منافع ملی ایران قرار داشته است و شخصیت پروین اعتصامی و شهید آقا مهدی باکری نمونه‌های بارز پیشرانی آذربایجان در این عرصه‌ها محسوب می‌شود.

وی به پایبندی پروین اعتصامی به ارکان خانواده که مبین اصالت خانواده در جامعه ایرانی است اشاره کرد و گفت: امروز هم ما نیازمند تعمیق این نگاه برای مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی هستیم.

گلی با بیان اینکه تبیین شخصیت پروین نبایستی صرفاً به یک روز در سال خلاصه شود، افزود: انتظار این است که محافل و انجمن‌های ادبی در همه ایام سال به تبیین و معرفی شخصیت پروین اعتصامی و دیگر مفاخر ادبی و فرهنگی ایران و آذربایجان اهتمام کنند که این مهم می‌تواند در تربیت نسل جدیدی از نخبگان ادبی و شاخص سازی اساتید و برجستگان حوزه شعر و ادب نقش ارزشمندی داشته باشد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه، بایستی در همه عرصه‌ها حرکت رو به رشد و تعالی داشته باشیم، افزود: شعر و ادب از جمله عرصه‌های مهمی است که می‌تواند در رهنمون شدن جامعه به خصوص جوانان به سمت ارزش‌های اسلامی و انسانی نقش مهمی ایفا کند.

کد خبر 6056491

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های گردشگری اندیمشک فراموش شده است
  • گلایه حاج‌ابوالقاسم ‌از بالابودن آمار سقط‌جنین‌
  • ضرورت تقویت همسبتگی بین جهان اسلام برای مقابله با اسلام هراسی
  • جابجایی‌های دیگری در صداوسیما در راه است؟
  • اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در لرستان
  • مسئولیت وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد
  • تمدید حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما
  • حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تمدید شد
  • تمدید مسئولیت وزیر فرهنگ در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • تبیین شخصیت پروین اعتصامی نباید صرفا به یک روز در سال خلاصه شود