Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این آیین گفت:مردم خوزستان همواره با ایثار، گذشت و فداکاری در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گامهای فراوانی برداشته اند.
حسینعلی امیری افزود: امروز هم شاهد آغاز عملیات اجرائی بیمارستان خیریه ای هستیم که جلوه دیگری از احساس مسئولیت مردم خوزستان به ویژه مردم شهرستان شوش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های فراوان استان خوزستان، موقعیت جغرافیایی و پراکندگی روستاها، وجود جاده ترانزیتی و تردد زائران در ایام مختلف به ویژه در محرم و صفر انتخاب این محل برای احداث بیمارستان انتخاب کارشناسی بسیار خوبی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: برای رونق منطقه و ایجاد اشتغال باید در کنار این بیمارستان سایر امکانات نظیر هتل نیز ایجاد شود.
فرماندار شهرستان شوش هم در این آئین گفت: این بیمارستان توسط 'علی عبدالخانی' در چهار هکتار وسعت شامل درمانگاه عمومی و تخصصی احداث می شود و 640 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.
عدنان غزی افزود: 200 میلیارد ریال هزینه ساخت این بیمارستان را خیر یاد شده و 440 میلیارد ریال هزینه تجهیز آن را وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تقبل کرده اند و طی 2 سال آینده ساخت آن به اتمام خواهد رسید.
بخش شاوور به مرکزیت شهر الوان از توابع شهرستان شوش در استان خوزستان بالغ بر 60 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معاون پارلمانی رئیس جمهور بیمارستان 64تختخوابه شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد