Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار نیشابور امروز با بیان این مطلب گفت: شهرداری نیشابور نیز در کنار دیگر دستگاه های متولی مدیریت شهری، برای استقبال از زائران این امام همام آمادگی لازم را دارند.

علی نجفی امروز در جلسه هماهنگی استقبال از کاروان های پیاده رضوی افزود: در این ایام، شهرداری نیشابور با بسیج همه امکانات خود در خدمت زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نیشابور با دعوت از همه سازمان های مردم نهاد این شهر برای خدمت رسانی به کاروان های پیاده امام هشتم (ع) افزود: بی شک یکی از مهم ترین وظایف شهرداری پاکسازی مسیر تردد زائران علی بن موسی الرضا(ع) است.

نجفی گفت: همچنین ایستگاه های پذیرایی و استراحت گاه های صلواتی به همت مردم  و خیران نیشابوری در مسیر تردد کاروان های پیاده ایجاد شده است.

در پایان این جلسه از شهردار، معاونان و مدیرانی که در خدمات رسانی به زائرین علی بن موسی الرضا(ع) در دهه آخر صفر پارسال همکاری داشتند، تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیشابور شهرداری شهرداری نیشابور کاروان پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند

حسین دستگردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه ریزی برای سفر عمره زائران خراسان جنوبی اعزام دو کاروان ۸۵ نفره بوده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی کاروان دیروز چهارم اردیبهشت ماه با پرواز از شهرستان زاهدان به این سفر معنوی اعزام شدند، گفت: این کاروان از خواهران و برادران اهل سنت ما بودند.

دستگردی ادامه داد: برنامه ریزی بر این است که یک کاروان ۸۵ نفره دیگر روز ۱۳ اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه مشهد به عمره مفرده اعزام شوند که این زائران اهل تشیع هستند.

وی با تأکید بر اینکه زائران خراسان جنوبی اول به مدینه مشرف می‌شوند و بعد از آن به مکه و زیارت خانه خدا خواهند رفت، ادامه داد مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز خواهد بود که پنج روز را در مکه و پنج روز را در مدینه خواهند بود.

مدیر حج و زیارت خراسان چنوبی یادآور شد: امیدواریم همه زائران خراسان جنوبی در صحت و سلامت و با یک زیارت مقبول اعمال عمره مفرده خود را انجام داده و به وطن برگردند.

دستگردی یادآور شد: زمان اعزام زائران حج تمتع هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی به احتمال قوی دهه اول خردادماه خواهد بود.

کد خبر 6087223

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد