Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمین دوره رقابت ملی حمل و نقلی‌شو با عنوان دومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) با حضور  ۱۵۰ نفر شرکت‌کننده از  17 استانه کشوربرگزار شد.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با اشاره به اقدام خلاقانه این باشگاه در برگزاری چهار پیش‌رویداد با هدف تعمیق دانش و ارتقای انگیزه و نشاط شرکت‌کنندگان، گفت : هدف از برگزاری این مسابقه، آماده‌سازی فضای کار تیمی برای رسیدن دانش‌آموزان و دانشجویان دارای ایده به موفقیت و آینده‌ای روشن است
علی شهابی افزود : چهارمین مسابقه ملی حمل و نقلی‌شو با یک پیش‌رویداد پنج‌ساعته برای افراد شرکت‌کننده برگزار و روز نخست، ایده‌ها نام‌گذاری و در۶۰ ثانیه ارائه ش و  پس از داوری‌ها، تیم‌های شرکت‌کننده با هدایت مربی‌های خبره برای ساختن آینده‌ای پویا تلاش می‌کنند و ۱۰ ایده برتر پذیرفته و با آموزش در کارگاه تیم‌سازی برای رسیدن به ایده مورد نظر یارگیری می‌کنند که در پایانبه 3 ایده برتر جوایز مادی و معنوی ویژه ای اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی گفت : در این استارتاپ، شرکت‌کنندگان توسط مربیانشان هدایت و با توجه به مشکلات جامعه ایده‌هایی را مطرح کرده و این واحد دانشگاهی فضا و امکاناتی را در اختیار آنان قرار می‌دهد تا ایده خود را به مرحله عملیاتی برسانند
دانشگاه واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به‌عنوان قطب شبکه‌های ارتباطی و حمل نقل در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور انتخاب شده است .
در پایان این دوره از مسابقات که با حضور جمعی از نمایندگان نهادها و سازمان‌های حمل و نقلی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و تعدادی از کارآفرینان حوزه حمل و نقل حضور داشتند علاوه بر اینکه  به برگزیدگان جوایز نقدی و حمایتی اعطا خواهد شد همه شرکت‌کنندگان نیز گواهی حضور معتبر و نیز گواهی شرکت در کارگاه‌های رویداد را دریافت خواهند کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسابقات استارتاپ دانشگاه حمل و نقل ريلي دانشجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: داوری اولیه ایده‌ها اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید و مرحله بعد داوری ایده‌هایی که انتخاب شدند، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان انجام و منتخبان مرحله دوم روز پنج شنبه داوری نهایی می‌شوند.

وی افزود: دوشنبه هفدهم اردیبهشت اختتامیه رویداد بسته بندی و طراحی محصولات خانگی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خواهد بود.

نورمحمدی عنوان کرد: ۱۱۰ ایده به دبیرخانه رویداد رسید و در نهایت ۴۷ ایده به مرحله داوری رسیدند. امروز پنج شنبه ۶ نفر انتخاب که سه نفر در بخش محصولات خانگی و گیاهان دارویی و ۳ نفر در بخش صنایع دستی و سوغات برگزیده می‌شوند.

نورمحمدی اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی