Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از برگزاری نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع‌دستی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در همدان خبر داد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ استانها همدان نظرات

حسین رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: این نمایشگاه از 1 تا ششم آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تعداد 120 واحد شرکت‌کننده از استان‌های اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، یزد، فارس، کرمان، مرکزی، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، تهران، خراسان رضوی و همدان در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه‌ی کالا می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان عنوان کرد: همزمان با این نمایشگاه و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان کلاسهای آموزشی در زمینه پرورش و نگهداری گل و گیاه آپارتمانی و کاشت زعفران و سبزی‌کاری برگزار می‌شود.

رجبیان گفت: مشاوره گیاه‌پزشکی توسط کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب از این عنوان نمایشگاهی در سال‌های گذشته، مشارکت‌کنندگان نیز به خوبی از این نمایشگاه استقبال نموده و هر کدام سعی کرده‌اند که بهترین و باکیفیت‌ترین محصول خود را ارائه نمایند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با بیان اینکه تنوع و گستردگی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می‌تواند جوابگوی تمامی سلایق و ذائقه‌ها باشد عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 5000 مترمربع و در سه سالن ابن‌سینا،الوند ،هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا می‌شود.

به گزارش تسنیم، نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع‌دستی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی هر روز از ساعت 15 تا 20:30 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 20:30 در محل نمایشگاه‌های دائمی همدان واقع در میدان عاشورا پذیرای مخاطبان است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت برداشت گیاهان مرتعی و دارویی در کرمان 

علیرضا ابوالحسنی در جلسه بررسی راهکار‌های جلوگیری از برداشت غیر قانونی گیاهان دارویی و صنعتی از سطح رویشگاه‌ها و مراتع استان کرمان گفت: گیاهان دارویی از ذخایر ملی و سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و هرگونه برداشت بی رویه و غیرقانونی گونه‌های گیاهی مرتعی که مصرف خوراکی و دارویی دارند و باعث انقراض برخی از گونه‌های گیاهی در معرض خطر در سطح استان کرمان می‌شود، ممنوع است.

وی افزود: برداشت گیاهان دارویی به طور سنتی و غیراصولی از گذشته تاکنون از سوی افراد صورت می‌گرفت که این کار موجب تخریب رویشگاه‌های این محصولات و در برخی مواقع موجب در معرض انقراض قرار گرفتن آن ها می‌شود و از طرفی با توجه به کاهش نزولات آسمانی و با هدف حفظ ذخایر ژنتیکی، تقویت رویشگاه‌ها و افزایش زاد آوری و تولید بذر گیاهان، حمایت از گونه‌های در معرض انقراض، برداشت، خرید، فروش و حمل هر گونه گیاهان دارویی و صنعتی در استان در سال ۱۴۰۳ ممنوع است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانبیان کرد: با توجه به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد‌های امداد جنگل و مرتع، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۳ هزار هکتاری سطح زیر کشت گیاهان دارویی
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • کشت سماق برای اولین بار در شهرستان اهر
  • ممنوعیت برداشت گیاهان مرتعی و دارویی در کرمان 
  • نورهای مصنوعی جایگزین نورخورشید برای رشد گیاهان
  • ممنوعیت برداشت هر گونه گیاه مرتعی و دارویی در استان کرمان
  • لیست محصولات عطاری شامل چیست؟
  • ایجاد سومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در مشهد
  • برپایی دهمین نمایشگاه گل و گیاه در یزد
  • روز جهانی قدردانی از گیاهان + دانستنی‌های جالب