Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- علیرضا حسن پور گفت: در آستانه ایام اربعین حسینی طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاهها از۲۵ مهراجرایی شد .

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان ، علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت : با شروع ایام پیاده روی پرشور اربعین حسینی وافزایش سفرهای زیارتی مردم به عتبات عالیات طرح ویژه نظارتی اربعین ازسوی تعزیرات حکومتی استان همدان درحال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین طرح کلیه مجتمع های رفاهی ورستوران های بین شهری استان   وفروشگاه هایی که درمسیر تردد زائران قراردارند بازرسی  ودرصورت مشاهده تخلف به صورت ویژه وخارج ازنوبت رسیدگی خواهدشد. همچنین کلیه آژانس های مسافرتی موظف هستند که قیمت مصوب بلیط را رعایت نمایند.این طرح از۲۵ مهرآغازوتا بعد از اربعین نیز ادامه دارد.

مردم عزیز درصورت مواجهه با گرانفروشی آژانس ها ویافروشگاه ها درطول مسیر سفر میتوانند شکایات خود رابا تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t۱۳۵.ir درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعزیرات همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی کالا در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش 97 میلیارد و 24 میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 97 میلیارد و 24 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و 30 میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه