Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی افزود: طرح های مهم عمرانی و توسعه ای استان در این سفر به دست رییس جمهوری افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی مختلف آذربایجان غربی برنامه ریزی های دقیقی را برای این سفر داشته باشند تا بهترین استفاده را از حضور دکتر روحانی در استان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: فرودگاه ماکو، راه آهن مراغه – ارومیه، طرح های گازرسانی به بیش از 600 روستای آذربایجان غربی از جمله طرح های افتتاحی در این سفر خواهد بود.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن طرح های بیمارستانی که به مرحله بهره برداری رسیده است، در شهرستان های ارومیه و خوی با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه چهار هزار و 420 میلیارد ریال درآمد دولتی طی نیمه نخست امسال در استان وصول شده، گفت: این میزان 77 درصد پیش بینی های درآمدی استان طی 6 ماهه اول است.
ناصر حضرتی افزود: از کل درآمدهای استانی سه هزار و 770 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای مالیاتی بوده که وصولی 82 درصدی نسبت به پیش بینی ها داشته است.
وی اضافه کرد: تاکنون 45 درصد اعتبارات عمرانی استان نیز تخصیص داده شده است و امیدواریم روز به روز شاهد رشد این رقم باشیم.
به گزارش ایرنا در این جلسه توزیع فصلی اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 کل کشور، اعتبارات بخش توازن ملی و توازن استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
2093/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی جلسه شورای برنامه ریزی درآمد راه آهن سازمان مدیریت و برنامه ریزی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش