Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@14:22:26 GMT

خبری از "افزایش دستمزد کارگران" نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۳۳۶۶

انو شیروان محسنی بند پی امروز در گفت‌وگویی در پاسخ به بلاتکلیفی افزایش دستمزدهای کارگران اظهار داشت: در شرایط فعلی که با افزایش قیمت اقلام مواجه شدیم، آن چیزی که در دستور کار دولت قرار گرفته بحث تامین 25 قلم کالای اساسی است که براساس ارز 4200 تومان در حال تامین است.

وی با بیان اینکه این کالاها نظیر دارو، گوشت، روغن و اقلامی که نیازمندی‌های اساسی است که با نرخ 4200 تومان برای مردم تهیه می‌شود، افزود: 13 و نیم میلیارد از سوی دلار دولت برای این کالاها ارز اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت کار گفت: در حال حاضر سیاست دولت این است که بسته‌های اجتماعی را برای اقشار خاص از جمله کارگران تامین کند. بسته‌ای که دولت در نظر دارد این اسا که بتواند جبران این افزایش قیمت‌ها را با بسته‌های حمایتی داشته باشد.

منبع: تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستمزد ۱۴۰۳ کارگران را فقیرتر و ناتوان تر کرد

عضو هیات مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران در خصوص تعیین دستمزد و ابلاغ آن گفت: با توجه به عدم رعایت قانون و اختلاف بوجود آمده درآمد با هزینه زندگی ، بازهم سفره کارگران کوچک تر از گذشته شد.   به گزارش عصر خبر، محمد رضا تاجیک افزود :دولت با عدم رعایت سه جانبه گرایی و نادیده گرفتن سبد معیشت ،بصورت کاملا یکطرفه دستمزد را تعیین کرد و تعیین دستمزد با عدم رعایت قانون، بصورت بدعتی بد میتواند اثرات مخربی را برای سال های آتی بجا بگذارد.   رییس مجمع نمایندگان کارگری استان تهران خاطر نشان کرد: این رفتار باعث میشود در سال های آتی دیگر نتوانیم به اجرای قانون امیدوارم باشیم و این رفتار بعنوان الگویی بد در سالیان متمادی به ماندگار می ماند.   این فعال کارگری افزود : منظور از افزایش دستمزد این است که قدرت خرید کارگران بالا رود. با ابلاغ دستمزد سال۱۴۰۳ ، کارگران نسبت به گذشته فقیر تر و ناتوان تر شده اند.   نماینده سابق کارگران در شورای عالی کار گفت: گروه کارگری بارها در جلسه تعیین دستمزد عنوان کرده است که در صورتی که قیمت ها به گذشته برگردد کارگران بدنبال افزایش دستمزد نیستند ولی متاسفانه تورم روزافزون و افسار گسیخته افزایش ها را بی اثر و کارگران را شرمنده خانواده نموده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستمزد ۱۴۰۳ کارگران را فقیرتر و ناتوان تر کرد
  • حقوق کارمندان دولت 20 درصد و حقوق کارگزان 35 درصد در سال 1403 افزایش می یابد
  • حقوق کارگران دوباره افزایش پیدا می‌کند؟
  • خبر جدید معاون وزیر کار برای کارگران: لایحه اصلاح قانون کار بزودی به دولت ارائه می‌شود
  • معاون وزیر کار: لایحه اصلاح قانون کار بزودی به دولت ارائه می‌شود
  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ + جزئیات و جدول حقوق
  • حقوق کارگران 1403 تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته‌ است؟ به همراه جدول
  • اینفوگرافیک/ افزایش ۱۷۰ درصدی دستمزد کارگران در دولت سیزدهم