Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان صنعت آب و برق استان خراسان جنوبی در قالب موکب ساقی کوثر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین به عتبات عالیات اعزام شدند. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا حسینی دشت‌بیاض با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 نفر از کارکنان صنعت آب و برق استان خراسان جنوبی در قالب موکب ساقی کوثر که رسالت خدمات‌رسانی در زمینه آب، فاضلاب و برق در شهر کاظمین در ایام اربعین حسینی را بر عهده دارند در شهر کاظمین کشور عراق مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی موکب ساقی کوثر گفت: 12 تانکر آبرسانی از سال گذشته در شهر کاظمین مستقر شده است.

وی افزود: دستگاه بسته‌بندی آب، لوازم و اتصالات مورد نیاز در قطرهای مختلف در بخش آب و فاضلاب به منظور فعال کردن حمام و سرویس بهداشتی و همچنین آبرسانی به سایر موکب‌ها و نانوایی‌های سیار نیز در حال انتقال به شهر کاظمین است.

مدیر اجرایی موکب ساقی کوثر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود موکب ساقی کوثر روزانه به 20 هزار زائر اربعین در مدت 15 روز خدمات ارائه کند.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • نصب سیاه چادرها تأثیر گذار در کاهش تصادفات خراسان جنوبی
  • تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد
  • سهم ناچیز ایران از بازار بانکرینگ خلیج فارس و دریای عمان!
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی