Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین بدرقه کارون خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد به سوی نجف اشرف برگزار شد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائیمعاون شهردار مشهدمقدس ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد که در پایانه مسافربری امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: هیچ چیزی در این دنیا بی‌دلیل و بی‌نظم نیست و دارای نظم و نظامات خاص خود است و اگر این بزرگواران در این مکان هستند، کار خیری انجام داده‌اند و بودن شما درآن مکان بی‌دلیل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد زیارت و اربعین شهرداری مشهدمقدس افزود: فرصتی در اختیار شما قرار گرفته که باید آن را قدر بدانید که می‌تواند تغییر و آغاز خوب و مناسبی برای زندگی شما باشد، چرا که خدا برکات خود را شامل حال شما خواهد کرد و قطعا امام حسین (ع) به شما کمک خواهد کرد.

همچنین حجت‌الاسلام حسن منصوریان‌ مشاور شهردار مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: خدام‌الحسین (ع) راهی سرزمینی می‌شوند که قرن‌ها پیش صدای مولای ما با این سوال که آیا کسی هست ما را یاری کند، بلند شده است.

وی ادامه داد: تجلی این ندا، امروز با حضور شما خدام الحسیی (ع) رقم می‌خورد که اگر آن روز نبوده‌اید تا لشکر امام حسین (ع) را همراهی کنید، هم اکنون لبیک گویان در خدمت زائران آن امام خواهید بود.

منصوریان ادامه داد: حج حسینی نیز تجلی‌گاه تمامی قلب‌هاست و شما کاروان شهر علی بن موسی الرضا هستید و فرستادگان این حضرت به نجف اشرف هستید و حال شما باید به گونه‌ای باشد تا اگر خدمتی انجام دادید، دعاگو برای امر فرج و ... باشید.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ بدرقه رئیس جمهور برای سفر به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • عکس/ بدرقه رئیس جمهور برای سفر به پاکستان