Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- قربانعلی کریمی گفت: نوسانات ارزی در هفته های اخیر باعث شده تا دلالان در صنف تعمیرکاران لوازم خانگی از این موضوع سوء استفاده کنند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی کرج در گفتگو با خبرنگار قدس اظهار کرد: با توجه به اوضاع بازار با مشکلات عدیده ای از جمله مشکل گرانی قطعات و مدیریت نشدن فروش قطعات روبرو شده ایم که این موضوع هم  برای شهروندان و هم  برای خودمان مشکل ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش تعمیر کاران غیر مجاز در سطح استان  افزود: وجود تعمیر کارانی  که به طور غیر قانونی اقدام به تعمیر لوازم خانگی می کنند باعث شده تا واحدهای تعمیراتی وسایل خانگی در این استان آسیب های زیادی را متحمل شوند.

کریمی در ادامه بیان کرد: قطعات در بازار موجود می باشد اما در این میان دلالان از نظر قیمتی روی آنها مانور می دهند و قیمت ها را بالا و پائین می کنند تا مردم به این نتیجه برسند که قطعات کم شده در حالی که  قطعات در بازار موجود است.

رئیس اتحادیه تعمیر کاران البرز در پایان گفت: متاسفانه به دلیل وضعیت موجود در بازار قطعات ایرانی به سختی موجود می باشد در حالی که قطعات خارجی خیلی بهتر در بازار یافت می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز تعمیرکار دلالان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد