Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در نشست مشورتی در خصوص تشکیل مجمع ناشران دیجیتال "حوزه کودک و نوجوان" که با حضور جمعی از ناشران دیجیتال فعال در حوزه کودک و نوجواندر مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار برگزار شد، آخرین مهلت ناشران برای عضویت در مجمع عمومی ناشران دیجیتال کودک و نوجوان، سوم آبان ماه عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش گروه اجتماعی پول‌نیوز، مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته میزبان جمعی از ناشران دیجیتال فعال در حوزه کودک و نوجوان بود.

در این جلسه که به ریاست محمد رحمتی، قائم مقام مرکز و معاون اجرایی مرکز و با حضور جمعی از ناشران دیجیتال برگزار شد، ضمن تبادل نظر در خصوص ضرورتهای شکل گیری تشکلهای فرهنگی ناشران دیجیتال، شاخصهای پذیرش یک ناشر دیجیتال بعنوان ناشر فعال حوزه کودک و نوجوان به بحث گذاشته شد. در همین چارچوب تاکید شد ناشران دیجیتال تنها در صورتی قادر به حضور در مجمع و نیز شرکت در انتخابات هیات مدیره آن خواهند بود که بر اساس شاخصهای تعیین شده، فعال در حوزه کودک و نوجوان شناخته شوند.

رحمتی افزود عضویت ناشران دیجیتال کودک و نوجوان در این مجمع، مانع حضور آنها در سایر انجمن ها و مجامع فرهنگی، در صورت فعالیت در سایر حوزه ها، نخواهد بود. بر این اساس، کلیه ناشران دیجیتال می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی‌
https://nashr.saramad.ir/fa/nasher/majmanasherankodak  

ضمن اطلاع از اساسنامه مجمع و فهرست ناشران دیجیتال تایید شده حوزه کودک و نوجوان، در صورت فعال بودن در این حوزه تخصصی و عدم مشاهده نامشان در فهرست مزبور، تقاضای خود را جهت ارزیابی ارائه نمایند تا در صورت تایید، به فهرست مزبور اضافه شوند و امکان حضور در مجمع را پیدا کنند.

آخرین مهلت ثبت تقاضای ناشران که لازمه ورورد آنها به مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان است، پایان هفته آینده یعنی پنجشنبه سوم آبانماه سال جاری خواهد بود.

لازم به ذکر است مجمع ناشران دیجیتال که اساسنامه آن چندی پیش انتشار یافته، از اولین انجمن های فرهنگی ناشران دیجیتال است که فعالیت خود را با هدف حضور متشکل و جدی در عرصه تصمیم سازی و زمینه سازی تعامل موثرتر بین بخش خصوصی و دولتی در حوزه نشر دیجیتال، آغاز خواهند کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ناشر دیجیتال غرفه نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران

علیمردان مردانی با اشاره به اینکه مجمع خیران مدرسه‌ساز به عنوان بازوی توانمند برای جذب کمک‌های مردمی است، اظهار داشت: این مجمع از ۲۵ سال گذشته در استان فعال شده و تاکنون ۴۰۰ مدرسه با همت ۴۰۰ خیر احداث شده است.

وی افزود: همه ساله برای جذب خیران مدرسه‌ساز جدید و همچنین تشویق خیران، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای احداث مدارس جدید جشنواره خیران مدرسه ساز در استان و کشور برگزار می‌شود که بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان در ۱۹ اردیبشهت‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

مردانی اضافه کرد: مجمع خیران مدرسه‌ساز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیری و جذب کمک‌های افراد نیک اندیش فعال شده است و در جشنواره سال گذشته در استان ۶۴۰ میلیارد ریال تعهد جمع‌آوری شد که بیش از نیمی از این میزان تاکنون محقق شده است.

بیشتر بخوانید

فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز در ۱۷ منطقه آموزشی

وی گفت: هم‌اکنون انجمن خیران مدرسه‌ساز در تمام مناطق آموزشی استان فعال شده و برای جذب خیران از همه ظرفیت‌ها از جمله دیدار چهره به چهره، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و همچنین بانوان فعال استفاده می‌شود.

مردانی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۰ موسسه و بنیاد با انجمن خیران مدرسه‌ساز همکاری دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۸۲ طرح خیری نیمه‌تمام در سطح استان در حال ساخت است که برای تکمیل این طرح‌ها پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی