Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:34:06 GMT

اقتدار نظام اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشوراست

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۳۵۵۳

اقتدار نظام اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشوراست

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجتبی مهدیخانی روز پنجشنبه در یادواره 750 شهید گیلانغرب و پنج هزار و 800 شهید مهاجر مناطق عملیاتی این شهرستان که با حضور مردم ، مسئولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب برگزار شد، افزود: همین اشتراک های فرهنگ عاشورایی باعث تقویت ایمان و روحیه در بین رزمندگان اسلام و ملت و در نهایت پیروزی نظام اسلامی در برابر جبهه کفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ، گرامیداشت یاد شهدا را قدم گذاشتن در مسیر اعتلای واقعی ارزش های دینی توصیف کرد و اظهارداشت: پاسداشت یاد شهدا در صورتی می تواند اثرگذار و تحول آفرین باشد که بتوانیم به پیام و وصیت شهدا عمل کنیم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: شهدا جان خود را برای حفظ ارزش ها در طبق اخلاص کنند و امروز پاسداشت و احترام به شهدا و خانواده های معظم آنها بر همه ما واجب است.
سرهنگ پاسدار سیروس قنبری فرمانده مرکز آموزش رزم شهید ثابتخواه نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شهادت از نعمت های بزرگ خداوند است ، اضافه کرد که فرهنگ شهادت و برگزاری یادواره شهدا باید ارتباط دهنده بین نسل دفاع مقدس و آیندگان باشد.
وی افزود: عزت ، امنیت و عظمت ایران اسلامی مدیون ایثارگران و شهدای والامقام است که بی هیچ چشمداشتی ، هستی خود را در راه دفاع از کیان اسلامی فدا کردند و امروز حفظ و حراست از ارزش های انقلاب بر همگان واجب است.
وی گفت: باید با تبعیت محض از فرامین رهبری و حرکت در مسیر شهدا ، در مسیر اعتلا و توسعه بیش از پیش نظام اسلامی گام برداریم.
در پایان این آئین از شماری از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با اهدای هدایایی تجلیل شد.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس 750 شهید ، 2 هزار و 275 جانباز و 141 آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7079/7398/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایران اسلامی پیشکسوتان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس نظام اسلامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.

وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان