Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت هفته بیمه سلامت گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دولت تدبیر و امید، اقدام ها و برنامه های ارزنده ای در جهت بهبود و ارتقای بیمه سلامت و افزایش امید به زندگی صورت گرفت.

در پیام سید مهدی صادقی که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آماده است: نامگذاری 27 مهر تا 3 آبان به نام هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت و جایگاه بسیار مهم بیمه سلامت و نقش آن در تحقق توسعه پایدار بر بستر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی و نیز بازنگری مجدد و اتخاذ رویکردی جدید نسبت به توانمندی ها، دستاوردها و انتظارهای موجود در این حوزه با استفاده از برنامه ریزی های منسجم و کلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام حاکی است: بدون شک جامعه سالم، بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی کشور در تمامی زمینه هاست، از این رو پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دولت تدبیر و امید، اقدام های و برنامه های ارزنده ای در جهت بهبود و ارتقای بیمه سلامت و افزایش امید به زندگی صورت گرفت.
پیام ادامه یافته است: همسو با این رویکرد، در استان قم نیز شاهد اقدام های مهم و تاثیرگذاری در حوزه بیمه سلامت هستیم از جمله، اجرای کامل طرح تحول نظام سلامت و افزایش پوشش بیمه سلامت همگانی و نیز راه اندازی سامانه یکپارچه 1666 به منظور اعمال نظارت بهتر بر نحوه خدمات رسانی، ثبت و پیگیری شکایات مردمی، صدور و تمدید دفترچه و اعتبار سنجی دفترچه ها که امیدوارم زمینه بهره مندی مجاوران و زائران شهر کریمه اهل بیت(س) از این امکانات فراهم شود.
استاندار قم در این پیام، فرارسیدن هفته بیمه سلامت را به دست اندرکاران این بیمه و تلاشگران عرصه سلامت به ویژه پزشکان فرهیخته، مراکز و مؤسسات درمانی و دانشگاهی و مراکز خصوصی و دولتی و تمامی شرکای کاری تبریک عرض نموده و برای آنها آرزوی توفیق و سربلندی کرده است.
/8138/ 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمه سلامت پيام استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

قطعی و اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت در روزهای اخیر شهروندان را برای تهیه دارو با مشکل روبرو کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است