Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره ملی "ترانه و شعر سپید رضوی" ۸ آبان در بیرجند خبر داد و گفت: هدف اصلی جشنواره تبلیغ و ترویج سیره ائمه اطهار (ع) و به‌ویژه امام رضا (ع) است. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر نبی‌زاده ظهر امروز در جلسه اتاق فکر جشنواره ملی ترانه و شعر سپید رضوی اظهار داشت: این جشنواره از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که اختتامیه آن 8 آذرماه در بیرجند برگزار می‌شود که برنامه‌های جانبی زیادی نیز در حاشیه این مراسم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی با اشاره به سابقه و پیشینه خراسان جنوبی در زمینه شعر و شاعری، انتخاب این استان برای برگزاری جشنواره ملی ترانه و شعر سپید رضوی را مناسب دانست و گفت: دیدگاه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) نسبت به اتاق فکر و مصوبات آن مثبت و مواردی که به تایید دبیرخانه بنیاد بین المللی امام رضا(ع) برسد قابل اجرا است.

وی هدف از تشکیل اتاق فکر این جشنواره را استخراج ایده‌های نو و جدید و پیشنهاد به بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) دانست و افزود: در این راستا از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و شاعران مطرح استان دعوت شده تا با دریافت ایده‌های جدید، راهکارها و برنامه‌ریزی مناسب، جشنواره به سمت و سوی جدید هدایت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: هدف اصلی جشنواره تبلیغ و ترویج سیره ائمه اطهار (ع) و به‌ویژه امام رضا (ع) است که امیدواریم با همفکری و هم‌اندیشی در این جلسه بتوانیم برنامه‌ها و راهکارهای مناسبی برای چگونگی برگزاری جشنواره، دریافت آثار، ارتقای کمی و کیفی جشنواره دریافت کنیم.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود