Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:23:01 GMT

نوسانات قیمت ها به اعتماد عمومی آسیب می زند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۳۷۲۰

نوسانات قیمت ها به اعتماد عمومی آسیب می زند

به گزارش خبرنگار مهر، موحد امان اللهی ظهر امروز پنجشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان قروه اظهار داشت: در زنجیره تولید به دلیل اینکه قروه در محور مصرف کننده قرار دارد باید با نظارت های دقیق مباحث مرتبط را ارزیابی و در راستای کاهش تخلفات کار کنیم.

به گفته وی امروزه افزایش قیمت ها برای مردم سخت و نگران کننده بوده که نیاز است فروشندگان مقداری به وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه توجه و این موضوع را محور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان اللهی با انتقاد از فروشندگانی که تنها منفعت خود را می بینند، افزود: در آشفته بازاری که ثبات قیمت نیست حداقل انتظار مصرف کننده نظارت بر قیمت ها است که باید صورت گیرد.

وی این آشفتگی بازار با نوسانات قیمتی را عاملی دانست که به اعتماد عمومی آسیب می زند و خواستار رعایت حال فروشنده و مصرف کننده در تمامی موارد و حوزه ها شد.    

کد خبر 4434115

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار تنظیم بازار اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر حاج کاظمی گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۹ اسفند لغایت ۲۲ فروردین ماه در سطح استان زنجان اجرا و در مجموع ۴ هزار و ۳۳۷ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف، تاریخ گذشته و مشکل‌دار در مراکز عرضه، رستوران‌ها و غداخوری‌ها ضبط و معدوم سازی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه در این طرح اکیپ‌های ثابت و سیار متعددی فعالیت داشتند، گفت: ۷ هزار و ۴۹۸ مورد بازدید از مراکز عرضه و رستوران‌ها و ناوگان حمل و نقل، انجام و ۸ مورد پرونده قضائی برای متخلفین تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در همه ایام سال بر تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند و عموم مردم می‌توانند از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ موارد تخلف را به دامپزشکی گزارش کنند.

کد خبر 6081311

دیگر خبرها

  • حذف لاشه گاو ۴۰۰ کیلوگرمی از چرخه مصرف انسانی
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ رشد حباب، لیدر نوسانات صعودی سکه شد
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • نوسانات طبیعی در بازار طلا
  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد