Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  امروز  به مناسبت هفته بیمه سلامت برگزار شد، جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت را در کشور ۴۰ میلیون نفر اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در قالب ۵ صندوق در استان تحت حمایت بیمه سلامت و  ۸۰ درصد جمعیت بیمه شدگان از جمله بیماران خاص دارای دفترچه بیمه رایگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  بیان کرد: تا کنون۲هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات از سازمان برای استان دریافت کردیم که ۳۳ درصد این رقم به صورت اوراق خزانه بوده که بابت مطالبات سال ۹۶ به مراکز دانشگاهی پرداخت کردیم و مابقی بابت هزینه های امسال مصرف شده است.

وی ابراز داشت: درمان حدود ۹۷۰ هزار نفر از بیمه شدگان ما که فاقد هر نوع بیمه ای هستند رایگان است که از این میزان ۶۰۰ هزار نفر مربوط به بیمه روستایی و ۳۷۰ هزار نفر مربوط به بیمه سلامت همگانی است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت ماهیانه حدود ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه دارد، بیان کرد: در حوزه بیماران سرپایی ۷۰ درصد هزینه ها به عهده بیمه و ۳۰ درصد به عهده بیمار و در حوزه بستری ۱۰ درصد به عهده بیمار و ۹۰ درصد را بیمه سلامت پرداخت می کند.

انتهای پیام/ز

جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت  در کشور ۴۰ میلیون نفر است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زارع، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: تنها در سال گذشته  ۳۰ میلیارد تومان به عنوان هزینه درمان در بخش های مختلف به بیماران خاص وصعب العلاج پرداخت شد.

او  افزود: شرط حمایت صندو.ق  از بیماران خاص دارا بودن یکی از بیمه های پایه در حوزه سلامت یا تامین اجتماعی یا  نیروهای مسلح است.

به گفته وی بیماران خاصی که تاکنون موفق زیر پوشش این صندوق قرار نگرفته اند و می توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت و ثبت کدملی و شماره همراه تحت پوشش قرار گیرند.

صندوق حمایت از بیماران خاص بیش از ۱۰۰ گروه از بیماری های خاص را در زمینه دارو ویزیت توانبخشی وپارا کلینیک تحت پوشش قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • (ویدئو) علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت چه بود؟
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند