Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:35:45 GMT

نظام جامع رسانه ای آماده شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۳۸۰۰

نظام جامع رسانه ای آماده شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس صالحی ظهر پنجشنبه درحاشیه اجلاسیه خانه های مطبوعات کشور با بیان اینکه رسانه های جدید نیز کارکرد خودشان را دارند گفت: سواد رسانه ای دارای کارکردهای مختلف است و در مناسبات بین وزارت ارشاد و خانه مطبوعات باید چشم اندازی ترسیم شود تا علاوه بر صیانت از رسانه های کلاسیک به رسانه های نوین نیز توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای رسیدن به اهداف باید وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تصدیگری ها را کاهش دهد و یکپارچه سازی نظام برنامه سبب می شود تا در تحقق برنامه ها موفقتر باشیم.

صالحی خواستار تقسیم کار روشن با نگاه صیانت از رسانه های سنتی و کلاسیک شد و گفت: خانه مطبوعات باید در حوزه سیاستی و نظارتی برنامه ریزی ویژه ای داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اصلاح قانون مطبوعات و نظام جامع رسانه ای گفت: این قانون آماده ابلاغ است.

وی گفت: نظام جامع رسانه ای در هیئت دولت مطرح شده و پیشنهاداتی از سوی صاحبنظران رسانه ای صورت گرفته و آماده شده است و امیدواریم بزودی ابلاغ شود.

صالحی با بیان اینکه پیگیر آگهی های دولتی هستیم و در زمینه صدور مجوزها گفت: روزنامه ها و نشریات جدید از ابتدای تاسیس تا سه سال اول یارانه دریافت نخواهند کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: همچنین باید به گونه ای عمل کنیم تا به سمت روزنامه های اجاره ای و کرایه سوق پیدا نکنیم.

وی در زمینه تخصیص یارانه مطبوعات در نیمه دوم سال گفت: با توجه به اینکه یارانه نیم سال اول کم بود امیدواریم در نیمه دوم بتوانیم آن کسری را جبران کنیم.

وی با اشاره به مشکلات فراروی کاغذ مطبوعات گفت: امیدواریم شرایط کاغذ در ماههای آینده بهبود یابد.

کد خبر 4434132

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مطبوعات عباس صالحی وزارت ارشاد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، در بیست و هشتمین روز از فروردین در رسانه‌های خود مطرح کردند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۸ فروردین
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • جاماندگی روزنامه‌ها و خلاء خبری صداوسیما در پاسخ موشکی ایران
  • عملیاتی شدن ساخت واگن‌ها توسط چین/ شهردار تهران پیگیر موضوع در هیات دولت است
  • صهیونیست‌ها: ارتش شاید برای جنگ آماده باشد ولی اسرائیل هرگز!