Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، از زنجان، محمد عزیزی ظهر امروز پنج شنبه ۲۶ مهرماه در جمع اعضای شورای اداری شهرستان ابهر با بیان اینکه ایران با پایبندی به معاهدات بین‌المللی از جمله برجام وظیفه خود را در عرصه بین الملل و تمام و کمال انجام داده است، اظهار کرد: برجام یک معاهده بین‌المللی است که در پارلمان‌های مختلف تصویب شده است اما علی‌رغم این امر امریکا با زیر پا گذاشتن معاهدات بین‌المللی از این عهدنامه خارج شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه کشور تجربه تحریم‌ها را دارد به صورت برنامه‌ریزی شده وارد تحریم‌ها نشدیم، اظهار کرد: داشتن برنامه‌ریزی دقیق و منسجم رمز غلبه بر تحریم‌هاست.
این مسئول با اشاره به اینکه تحریم‌های تار عنکبوتی آمریکا از سیزدهم آبان ماه علیه کشورمان شروع می‌شود، عنوان کرد: باید آمادگی و تدبیر لازم برای مقابله با تحریم‌ها وجود داشته باشد.
این مسئول با تاکید بر اینکه تحریم برای کشور ما تازگی ندارد و چهل سال است که کشور ما با تحریم روبه‌رو است، ادامه داد: تحریم‌های جدید آمریکا به مانند گردنه‌ای برای نظام است که با تدبیر، درایت و همکاری و همراهی مردم با مسئولین می‌توان این گردنه را نیز به سلامت عبور کرد. وی با اشاره به ایجاد فضای مسموم در رسانه‌های بین‌المللی علیه کشورمان، ادامه داد: ۵۰ درصد مشکلات کشور ناشی افضای مسموم رسانه‌ای است که توسط دشمنان ایجاد شده و هدف آن نیز سیاه‌نمایی وضعیت موجود کشور است.
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین نشان عظمت و اقتدار شیعه در عرصه بین‌المللی است، ادامه داد: این راهپیمایی عظیم عرض اندام شیعیان در برابر دشمنان قسم خورده است.
وی با اشاره به نزدیکی ایام الله سیزدهم آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ادامه داد: با توجه به وضعیت حساس کشور باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی سیزدهم آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب وجود داشته باشد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان ابهر نماینده مجلس تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد