Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مديرکل راه آهن خراسان گفت: شش رام قطارجديد به منظور جا به جايي زائران اربعين حسيني(ع) درمسير مشهد - خرمشهر به صورت رفت و برگشت راه اندازي شد.

محمدهادي ضيايي مهر ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حرکت اين قطارها طي 28 مهر جاري تا ششم آبان ماه آتي برنامه ريزي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان تهيه بليت اين قطارهاي فوق العاده از ساعت 12 امروز 26 مهر در همه مراکز فروش و سايتهاي مجاز عرضه بليت قطار فراهم است.
وي گفت: اين قطارها با گنجايش دو هزار و 850 مسافر علاوه بر گنجايش جاري در مسيرهاي مشهد - خرمشهر و مشهد - کرمانشاه زائران اربعين را تا نزديکي مرزهاي شلمچه و مهران جا به جا مي کنند.
مديرکل راه آهن خراسان افزود: زائران خراساني مي توانند با تهيه بليت قطار مشهد - تهران و تهران - کرمانشاه از ظرفيتهاي فوق العاده بيشتري که راه آهن جمهوري اسلامي ايران براي زائران اربعين تدارک ديده بهره مند شوند.
هم اينک هر چهار روز يک رام قطار از مشهد به مقصد کرمانشاه در نزديکي مرز مهران مسافران را به آن شهر در غرب کشور منتقل مي کند. همچنين روزانه يک رام قطار با گنجايش 600 مسافر و يک روز درميان يک رام قطار ديگر با همين گنجايش مسافران را در مسير مشهد - اهواز - مرز شلمچه جا به جا مي کنند.
از مجموع 10 هزار کيلومتر ظرفيت شبکه ريلي ايران هزار و 400 کيلومتر آن معادل 14 درصد در خراسان رضوي قرار دارد. سالانه 42 درصد قطارهاي مسافربري کشور به مشهد رفت و آمد مي کنند.
3221/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در راستای اجرای طرح تناوب زراعی و استفاده بهینه از زمین‌های آیش، ۱۰۰ هکتار از مزارع این شرکت به کشت کلزا اختصاص یافته بود.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با اشاره به میانگین برداشت ۱.۸ تن کلزا در هکتار، این رقم را نسبتاً مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تلاش بی‌وقفه کارشناسان و کارکنان زراعت، شاهد عملکرد مناسبی در کشت کلزا بوده‌ایم.
کشت کلزا علاوه بر افزایش حاصلخیزی خاک و کنترل علف‌های هرز، نقش مهمی در تأمین روغن خوراکی و کاهش وابستگی به واردات دارد.
به گفته منصور همدان نژاد: برنامه‌ریزی برای افزایش سطح زیر کشت کلزا در سال‌های آینده در دستور کار شرکت قرار دارد.
"آیش" به زمینی گفته می‌شود که برای مدتی به حال خود رها شده و در آن زراعت انجام نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت