Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > نظامی - فارس نوشت: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: در ارتباط با پرونده حادثه تروریستی اهواز افرادی به دادسرا احضار شدند و از آنان تحقیق به عمل آمده است و برای تعدادی قرار صادر شد و هم اینک یک نظامی در بازداشت است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: در ارتباط با پرونده حادثه تروریستی اهواز افرادی به دادسرا احضار شدند و از آنان تحقیق به عمل آمده است و برای تعدادی قرار صادر شد و هم اینک یک نظامی در بازداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پایان تحقیقات حادثه تروریستی اهواز نمی‌توان پیش داوری کرد و بعد از اتمام تحقیقات، اطلاع رسانی انجام می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، تصریح کرد: این سازمان با هدف رسیدگی به جرایم احتمالی نیروهای مسلح که بزرگترین مسئولیت را در ایجاد امنیت جامعه دارند، تشکیل شده است و در این ارتباط تمام تلاش خود را به‌کار بسته ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی خاطرنشان کرد: ایران امروز به دلیل داشتن نیروهای مسلح قوی امن ترین کشور خاورمیانه است و باید قدردان آنها باشیم.

214214

کلید واژه‌ها : اهواز - حمله تروریستی - نیروهای مسلح -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اهواز حمله تروریستی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب گتوند از بازداشت عامل تیراندازی و قتل در یک مراسم عروسی خبر داد.

کامران رومیانی گفت: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند، بر اثر رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطان قضایی، بازداشت شده و هم چنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات و متنفذین بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • موج بازداشت در شهرداری بندرامام + جزئیات
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ خدائیان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • مادورو: می خواستند من را ترور کنند | دو مرد مسلح بازداشت و اعتراف کردند