Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@20:09:29 GMT

تولید ضدیخ تقلبی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۳۹۱۲

ماموران با هماهنگی مراجع قضایی کارگاه را بازرسی و 66 هزارلیتر ضد یخ تقلبی، دستگاه پرکن، 20 دستگاه خط ریل ، دستگاه چسب زن و تعداد زیادی لیبل وبرچسب شرکت های تقلبی کشف کردند. ناطقان: رئیس پلیس کرج از شناسایی کارگاه تولید ضد یخ تقلبی در این شهرستان خبرداد و گفت: افزون پلمب این کارگاه ، 66 هزار لیتر ضدیخ تقلبی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ حسنعلی فیروزخواه افزود: درپی شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار ضد یخ تقلبی پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار ماموران کلانتری 41 خرمدشت کرج قرارگرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی کارگاه غیر مجاز تولید ضد یخ تقلبی شدند.

فیروزخواه خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی کارگاه را بازرسی و 66 هزارلیتر ضد یخ تقلبی، دستگاه پرکن، 20 دستگاه خط ریل ، دستگاه چسب زن و تعداد زیادی لیبل وبرچسب شرکت های تقلبی کشف کردند.

وی افزود: ارزش تقریبی این مواد هشت میلیارد ریال برآورشده است.
فیروزخواه گفت: هفت نفر در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. منبع: ایرنا برچسب ها: تولید ، ضد یخ ، کرج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تولید ضد یخ کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید