Web Analytics Made Easy - Statcounter

سورین کراسیمیروف، ۲۱ ساله و اهل شهر روسه بلغارستان که شب گذشته با هواپیما از فرانکفورت به صوفیه بازگردانده شد، متهم است که به ویکتوریا مارینوا، خبرنگار و مجری تلویزیون بلغارستان تجاوز کرده و او را کشته است. جسد این زن روز شنبه ۱۴ مهر در خانه او واقع در روسه پیدا شده بود.

وزارت کشور بلغارستان با تأئید این خبر، در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه ۲۵ مهر منتشر کرد آورده است که دستگاه قضایی آلمان با تحویل متهم، رسیدگی به پرونده در آن کشور را متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کراسیمیروف که هفته گذشته در آلمان شناسایی و دستگیر شد در بازجویی‌های اولیه در آن کشور بخشی از اتهام خود را پذیرفته است.

در گزارش پلیس بلغارستان از ماجرای قتل ویکتوریا مارینوا، خبرنگار ۳۰ ساله آمده که او ابتدا مورد «ضرب و جرح» و «تجاوز جنسی» قرار گرفته و در نهایت بر اثر خفگی جان باخته است.

این خبرنگار با پرداختن به موضوع فساد در بودجه اتحادیه اروپا در برنامه‌ای تلویزیونی به کلاه‌برداری در دستگاه‌های مالی اتحادیه اروپا پرداخته بود. در این رسوایی پای بسیاری از سیاستمداران و تجار به میان کشیده شده بود.

اما مقام‌های قضایی بلغارستان می‌گویند چون تاکنون نشانه‌ای از پیوند موضوع قتل با حرفه مقتول پیدا نکرده‌اند، احتمال می‌دهند که این زن تنها قربانی یک تجاوز جنسی «اتفاقی» شده باشد. آنها با این حال گفته‌اند که تحقیق در این زمینه همچنان ادامه خواهد داشت.

ویکتوریا مارینووا عضو هیئت مدیره شبکه تلویزیونی پر طرفدار «تی‌.وی.ان» در شمال بلغارستان بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم دقایقی قبل یک ویدئو مربوط به لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح منتشر کرد.

پیشتر نیز شبکه الجزیره گزارش داده بود که نظامیان صهیونیست به گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه حمله کرده اند.

در همین خصوص «وائل ابوعمر» مسئول رسانه‌ای گذرگاه رفح در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: رفت و آمد مسافران در گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق این گذرگاه به نوار غزه کاملاً متوقف شده است.

وی اضافه کرد: این روند بعد از ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح متوقف شده است.

شب گذشته منابع عبری از تأیید مرحله اول حمله رژیم صهیونیستی علیه رفح از سوی کابینه جنگی این رژیم خبر دادند.

کد خبر 6098953

دیگر خبرها

  • لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم
  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند