Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:20:20 GMT

سارقان مسلح به بانکی در لردگان دستبرد زدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۰۲۱

سارقان مسلح به بانکی در لردگان دستبرد زدند

شهرکرد- ایرنا- سارقان مسلح ظهر روز پنجشنبه به بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان در استان چهارمحال و بختیاری دستبرد زدند.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با تایید این خبر به ایرنا گفت: سارقان مسلح ساعت 12 ظهر امروز با پوشش زنانه به داخل بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان داخل شدند و مقدار 24 میلیون و 200 هزار ریال را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر مردانی افزود: 2 تن از سارقان با شلیک یک گلوله و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت حاضران بانک صادرات و با استفاده از ازدحام مردمی در خارج از بانک توانستند این مقدار پول نقد را به سرقت ببرند.
وی گفت: سارقان مسلح با استفاده از یکدستگاه پراید و با استفاده از ازدحام و شلوغی بیرون از بانک گریختند، اما ماموران انتظامی در تعقیب سارقان هستند.
ماموران انتظامی همچنان در حال بررسی چگونگی وقوع سرقت هستند.
برخی شاهدان عینی از تعداد 3 سارق خبر می دهند و عنوان می کنند دستگیر شده اند.
شهرستان لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد و محل تردد استان چهارمحال و بختیاری با خوزستان است.
6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود