Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی دایی در نشست خبری قبل از بازی استقلال اظهار داشت: فردا یکی از مهمترین و سخت ترین بازی هایمان را در پیش داریم. استقلال تیم خوبی است که طرفداران خوبی دارد. استقلال خوشبختانه یا متاسفانه هر 2 بازی قبلی خود را در مسجدسلیمان برده و نشان داده تیم خوبی است.

 

دایی تاکید کرد: استقلال مهره های خوبی دارد، کادر مربیگری بزرگی هم دارد ولی ما به فکر 3 امتیاز بازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال را خوب آنالیز کردیم  ولی متاسفانه چند بازیکن ما مصدوم هستند و نتوانستند با ما تمرین کنند. همین موضوع مقداری کار ما را از نظر بازیکن سخت کرده ولی با همه این شرایط به فکر 3 امتیاز بازی هستیم.بازیکنان ما انگیزه بالایی برای برد دارند.

 

وی در خصوص اینکه آیا فردا به ترابی به خاطر حضور در تیم ملی استراحت می دهد یا خیر، گفت: ما به کسی استراحت نمی دهیم. او با ما روز گذشته و امروز تمرین کرده و اگر لازم باشد از بازیکنانمان استفاده می کنیم.

 

دایی در خصوص اینکه در غیاب ملی پوشانش چگونه تمرین می کردند گفت: ما چند مصدوم داشتیم و چند نفر هم در تیم ملی بزرگسالان و امید بودند. برخی روزها با 16 نفر تمرین می کردند. با این حال فردا فقط برد می خواهیم و مطمئن باشید بازی خوبی از سایپا خواهید دید.

 

سرمربی تیم سایپا در خصوص کیفیت زمین تختی گفت: زمین تختی اصلا خوب نیست و متاسفانه باید در این زمین بازی کنیم. ما نمی توانیم به خاطر مسائل امنیتی در اکباتان بازی کنیم و بازی در چمن تختی در کار هر دو تیم تاثیر خواهد گذاشت. تیم ما روی زمین بازی می کند و شاید همین موضوع کیفیت کار ما را سخت کند.

 

وی در خصوص غایبان تیمش گفت: رضا علیاری، سارفو روز گذشته مصدوم شده که هنوز مشخص نیست بازی کند. همچنین سلطانی مهر را در اختیار نداریم. رمضانی چند روز پیش مچ پایش در تمرین پیچید و چند روز با ما تمرین نکرده است. صادق بارانی تازه به ما اضافه شده و شاه علیدوست هم به تازگی به تیم برگشته است. امین حاج محمدی هم دقیقا این شرایط را دارد. با همه این شرایط و کمبودهایی که در خط دفاع داریم امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و به برتری برسیم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی ترابی لیگ برتر استقلال سایپا علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال

ماشاریپوف هافبک ازبک استقلال شب گذشته به تهران برگشت و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

tags # استقلال ، ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت