Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - 11 منتخب از استان مرکزی در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی به مرحله منطقه ای این مسابقات راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اراک گفت: در بخش پدربزرگ و مادربزرگ ها « فاطمه احمدی'، « محمدکاظم بغدادی» و « فرحناز غضنفری» در بخش دختران و پسران قصه گو« صبا کام پرور»، « رویا قنبری» و « مهسا محمدی» و در بخش زنان و مردان قصه گو« محمود محمدی»، « ساره وفا»، « آزاده محمدی»، « فاطمه مددی» و « فریده محمودی» به مرحله منطقه ای این جشنواره راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« جهانبخش قنبری» افزود: در این دوره از مسابقات « زهرا اکبر خانی» به علت استفاده مناسب از ابزار، شایسته تقدیر معرفی شد.
وی اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش قصه گویی، مقاله نویسی و قصه گویی 90 ثانیه ای در رده سنی نوجوانان، بزرگسالان و پدربزرگ و مادربزرگ ها برگزار شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: آثار در بخش قصه گویی مادربزرگ ها، نوجوانان و مادربزرگ ها به تهران ارسال و رقابت ها در بخش بزرگسالان به صورت مرحله استانی و منطقه ای انجام شد.
قنبری افزود: استان مرکزی 815 اثر تولیدی برای این جشنواره داشته که به عنوان استان برتر شناخته شده است و 100 اثر در بخش نوجوانان، 96 اثر بزرگسالان، 16 اثر پدر بزرگ و مادربزرگ ها، 594 قصه 90 ثانیه ای، 7 مقاله و 2 اثر متقاضی شرکت در بخش بین المللی هستند.
وی در ادامه اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف والدین تربیت صحیح فرزندان است و در انجام تربیت اثرگذار باید از گفتمان مستقیم خودداری کرد و قصه گویی بهترین شیوه تربیت غیرمستقیم برای کودکان و نوجوانان است.
قنبری اظهار داشت: یکی از راه های آسان درمان این فاصله، قصه خوانی و قصه گویی است و استفاده از مفاهیم قصه گویی در افزایش مهارت های زندگی نیز موثر است.
مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی در اراک 22 و 23 آبان ماه برگزار می شود و مرحله کشوری و بین المللی آن نیز اول دی ماه جاری در تهران برگزار می شود.
6991/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون پرورش فكري جشنواره بين المللي قصه گويي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا