Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه خبری «دیلی استار» گزارش داد که آما‌رهای رسمی دولت انگلیس حاکی از آن است که میزان خودکشی و همچنین حمله با سلاح سرد در لندن در بدترین وضعیت قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پایگاه خبری «دیلی استار» گزارش داد که آما‌های رسمی دولت انگلیس حاکی از آن است که میزان خودکشی و همچنین حمله با سلاح سرد در لندن در بدترین وضعیت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار وزارت امور داخلی انگلیس نشان می‌دهد میزان خودکشی در لندن در سال گذشته میلادی ۱۴ درصد و میزان چاقوکشی ۱۲ درصد افزایش داشته است.

براساس گزارش دیلی استار ۱۵ هزار فقره ارتکاب جرم با استفاده از چاقو طی سال گذشته در لندن صورت گرفته که بیشترین آمار ثبت شده تاکنون در این شهر است.

این آمار پس از آن منتشر می‌شود که یک مرد در لیورپول هدف گلوله قرار گرفته است و این ششمین مورد تیراندازی در این شهر طی ۱۰ روز است.

آمار پلیس انگلیس حاکی از آن است که آمار کلی جرم طی ۱۲ ماه گذشته در این شهر ۱۰ درصد افزایش داشته که این افزایش ناشی از زیادتر شدن خودکشی، جرایم مرتبط با چاقو، سرقت و دزدی است.

آمار رسمی نشان می‌دهد که نیرو‌های انگلیس و ولز در سال جاری تا ماه ژوئن در مجموع ۵.۶ میلیون مورد تخلف را ثبت کرده‌اند.

اطلاعات منتشر شده از سوی «اداره ملی اطلاعات» نشان می‌دهد که آمار خودکشی‌های ثبت شده به وسیله پلیس افزایشی ۱۴ درصدی داشته و از ۶۳۰ مورد به ۷۳۰ مورد افزایش داشته است.

این آمار شامل حملات تروریستی در منچستر و لندن نمی‌شود.

بر اساس گزارش دیلی استار افزایشی ۱۸ درصدی در جرایم جنسی، ۲۲ درصدی در سرقت، ۷ درصدی در جرایم مرتبط با خودرو و ۲ درصدی مرتبط با دزدی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لندن چاقوکشی خشونت در لندن خودکشی در لندن انگلیس پایتخت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المسیره گزارش داد که ائتلاف متجاوز آمریکایی انگلیسی مجدداً ساعتی قبل فرودگاه بین المللی الحدیده را بمباران کرد.

بر اساس این گزارش، حمله‌های هوایی آمریکا و انگلیس علیه این فرودگاه یمنی در پنج نوبت انجام شد.

این ائتلاف متجاوز چهارشنبه شب نیز منطقه‌هایی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرده بود.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

این در حالی است که نیروهای مسلح یمن اعلام کرده‌اند حرکت کشتی‌ها در منطقه‌های دریایی مذکور آزاد بوده و تنها کشتی‌هایی هدف قرار می‌گیرند که مقصد آنها بنادر اراضی اشغالی باشد.

کد خبر 6095180

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن