Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:52:18 GMT

اولین تصاویر از تردد مظنون به ترور خاشقجی در اطراف سفارت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۱۰۴

اولین تصاویر از تردد مظنون به ترور خاشقجی در اطراف سفارت

‍‍‍‍‍‍

شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از تردد افسر اطلاعاتی سعودی مظنون به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی منتشر کرد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که این تصاویر را از دروبین های مدار بسته ترکیه بدست آورده است که تردد ماهر عبدالعزیز مطرب افسر اطلاعاتی سعودی را قبل و بعد از ورود خاشقجی به کنسولگری عربستان در شهر استانبول را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع امنیتی ترکیه این افسر اطلاعاتی را در پس پرده حذف فیزیکی خاشقجی می دانند.

اولین تصویر مطرب را صبح روز دوم اکتبر در ساعت 9 و 55 دقیقه هنگام ورود به کنسولگری عربستان در استانبول نشان می دهد. او چند چند ساعت قبل از ورود خاشقجی به کنسولگری وارد آن شد.

تصویر دوم نیز مطرب را در ساعت 4 و 53 دقیقه عصر همان روز در خارج از خانه کنسول سعودی نشان می دهد که 300 متر از ساختمان کنسولگری فاصله دارد.

در تصویر سوم، مطرب با اعضای تیم خود درحال ترک هتل موفنبیک در چند صد متری کنسولگری مشاهده می شوند. در این زمان ساعت 5 و 15 دقیقه عصر بود. ترک هتل درحالی بود که آنها اتاق هتل را برای چند روز رزور کرده بودند. این تصویر مطرب را در حال حمل یک چمدان بزرگ نشان می دهد.

در تصویر چهارم، افسر سعودی به همراه برخی از اعضای تیم خود درحال ورود به فرودگاه بین المللی آتاتورک در استانبول در ساعت پنج و 58 دقیقه عصر هستند.

براساس تصاویر فرودگاه آتاتورک، مطرب و تیم او در ساعت 3 و 38 دقیقه بامداد روز دوم اکتبر وارد محل بررسی پاسپورت ها شده بودند.

منابع ترکیه روز چهارشنبه فاش کردند که براساس فرضیه امنیتی ترکیه، هماهنگ کننده عملیات حذف فیزیکی خاشقجی ، ماهر عبدالعزیز مطرب سرهنگ دستگاه اطلاعاتی عربستان است.

انتهای پیام/

R7969/P36446/S8,90,1414/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران