Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@17:47:50 GMT

دستگیری سارقان منزل با 43 فقره سرقت در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۲۴۱

به گزارش ایلنا،سردار "سید محمود میرفیضی" ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان های مرکزی استان و سرقت گاو صندوق، اموال و اشیاء قیمتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی و پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی دریافتند، اغلب سرقت ها مشابه و توسط فرد یا افرادی که سارق حرفه ای و سابقه دار هستند،صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعات از محل وقوع جرم سرانجام رد دو سارق حرفه ای منزل را که اهل و ساکن یکی از استان های کشور بوده اند، را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان از اقدام عملیاتی وضربتی پلیس دردستگیر دو متهم این پرونده با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود : متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند .

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از 43 فقره سرقت در شهرستان های ساری، بابل و قائم هر اقرار کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از 200 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه 6 متهم به همکاری و همدستی با متهمان به سرقت در مناطق مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند، افزود: کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران استان های کشور جرم سرقت فرمانده انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد روهنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در شهرستان اعتراف نمود، افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین