Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبب تعادل بخشی بین منابع و مصارف شده است. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، کریم یاوری ظهر امروز در کارگاه آموزشی مشترک حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری که در تأمین اجتماعی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک و نقشی که این کارگاه‌ها در آموزش، تعامل و همفکری‌های بین دستگاهی دارند سبب شده که یک نتیجه مهم محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان اجرای قانون بیمه بیکاری در سال 66 تا سال 81 بین منابع و مصارف تعادل وجود داشت که این تعادل طی سال‌های 81 تا 93 میزان مصارف از منابع پیشی گرفت تا جایی که در سال92 تأمین اجتماعی توان پرداخت از منابع را دیگر نداشت و می‌بایست این کار را از جیب خود و یا از سایر منابع انجام دهد.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در مدت‌زمانی که عدم تعادل بین منابع و مصارف بیمه بیکاری بود 760 میلیارد تومان کسری وجود داشت که به‌مرور طی سال‌های اخیر این زیان‌های انبارشده جبران شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تعامل، همفکری و عملکرد ارائه‌شده از شهرستان‌ها سبب رسیدن به این نتیجه مهم شده است.

یاوری با اشاره به اهمیت حمایت از ایجاد مشاغل تصریح کرد: در بخش حمایت از مشاغل و پرداخت بیمه بیکاری، استان لرستان در بین استان‌های کشور رتبه اول را داشته است.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری

سازمان تامین اجتماعی به منظور حمایت از افراد شاغل طرحی را به عنوان بیمه بیکاری در نظر گرفت تا در صورت بیکار شدن کارکنان آنها بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند شوند و امرار معاش کنند.

اما به گفته شهروندخبرنگار با وجود اینکه در سال جدید تمامی حقوق ها افزایش یافته است اما این افزایش شامل بیمه بیکاری نمی شود.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و درود بنده ٢۴ سال پرداختی بیمه دارم و هنگامی که هرساله افزایش می‌خورد ما هم با همان افزایش همه ساله بیمه را پرداخت می کردیم. اکنون بنده یکسال و نیم تعدیل شدم و از بیمه بیکاری استفاده می‌کنم. اما با وجود اینکه در سال جدید همه حقوق‌ها افزایش داشته اما فقط بیمه بیکاری هست که افزایش شاملش نمی شود و وقتی این موضوع را پیگیری کردم به من اعلام کردند قانون افزایش نداریم. اما همه چیز گران شده است و از سوی دیگر بنده مستاجر و متاهل هستم و فرزند دانشجو دارم خواهش می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنید مشکل خیلی از مردم است.

منبع: رنجبر - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • حق بیمه کارگران برا اساس دستمزد واقعی است
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • اعلام دستمزد غیرواقعی حقوق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ضایع می‌کند
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق