Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته برگزاری جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا معتقد است امارات یک سازماندهی استثنایی در این رقابت‌ها به نمایش خواهد گذاشت. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه البیان امارات، نهیان بن زاید آل نهیان، رئیس شورای ورزشی شهر ابوظبی و کمیته محلی برگزاری جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: با حمایت‌های مدیران ارشد کشور سازماندهی خیره‌ کننده‌ای در جام ملت‌های 2019 آسیا را ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم که این رقابت‌ها نقطه عطفی در تاریخ جام ملت‌های فوتبال آسیا می‌شود.

وی سپس خطاب به تیم‌های شرکت‌کننده در جام ملت‌های 2019 آسیا اظهار داشت: مقدم تمامی تیم‌های شرکت‌کننده را خوشامد می‌گوییم  و امارات مشتاق است تا امکانات و پتانسیل‌های خود را برای موفقیت آنها در جام ملت‌های 2019 آسیا به کار گیرد. امارات تجارب زیادی از گذشته برای میزبانی رقابت‌های بین‌المللی ورزشی را دارد و با همکاری نزدیک فدراسیون‌های مختلف جهانی در مسیرهای بزرگی گام برداشته است. پس از بررسی روند پیشرفت آماده‌سازی امارات برای میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا از تمامی دست‌اندرکاران اجرایی می‌خواهم برای بالا بردن پرچم کشورشان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. اطمینان دارم که این رقابت‌ها بسیار موفقیت‌آمیز برگزار خواهند شد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا با تیم‌های ملی عراق، یمن  و ویتنام قرار داد. این رقابت‌ها از 15 دی‌ماه سال جاری با شرکت 24 تیم در چهار شهر امارات آغاز خواهند شد.

سامی الجابر: می‌خواهم عضو کمیته اجرایی فیفا شوم/ هدف عربستان میزبانی جام ملت‌های 2027 آسیا است

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات