Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:00:24 GMT

پرونده فعالان زیست محیطی بزودی تعیین تکلیف می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۲۷۹

پرونده فعالان زیست محیطی بزودی تعیین تکلیف می شود

بندرعباس - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای تعیین تکلیف و سرعت ارسال پرونده فعالان زیست محیطی به دادسرا دستورهای لازم به نهاد ضابط داده شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بندرعباس افزود: این دستور فقط شامل این پرونده نمی شود بلکه تمامی پرونده ها به ویژه مواردی که زندانی دارد باید هرچه سریع تر به دادسرا برسد و پرونده فعالان زیست محیطی نیز در آستانه ارسال به دادگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی
وی همچنین اظهار داشت: اکنون برخی پرونده های مفاسد اقتصادی هرمزگان در تهران بررسی می شود و بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی بزودی شعبه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی در دادگستری بندرعباس راه اندازی خواهد شد که با احتساب شعب ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی در تهران، اصفهان و فارس، چهارمین شعبه ویژه کشور خواهد بود.
حجت الاسلام محسنی اژه ای با تاکید بر ضرورت رسیدگی سریع به پرونده های جرایم اقتصادی و صدور احکام آنها اظهار داشت: پرونده های مبنی بر برخی تخلفات در گمرک تشکیل که حکم برخی محکومان آنها صادر شده و برخی دیگر همچنان در حال بررسی است.
2094/6033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محسني اژه اي فعالان زيست محيطي دادگاه فعالان محيط زيست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضائی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری در اولین نشست شورای مدیران قضائی دادگستری استان اصفهان هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی و انسجام مدیران قضائی استان در راستای اجرای سند تحول قضائی عنوان و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در این نشست مطرح شد حمایت دستگاه قضائی استان از اجرای طرح عفاف و حجاب در تمامی حوزه‌های قضائی استان بود.

وی تصریح کرد: نیروهای فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند تحت حمایت دستگاه قضائی استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضائی را در پی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه از اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های حجاب و عفاف خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان آمادگی کامل را برای رسیدگی به پرونده‌های قضائی مربوط به این موضوع را دارد و این پرونده‌ها در شعب ویژه رسیدگی خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه افراد جامعه موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و نهادها، اماکن فرهنگی و تفریحی و اصناف باید اجرای دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ایجاد محدودیت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند و چنانچه مسئول یا مدیری عمداً در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در این زمینه، کوتاهی کند با او وفق مقررات برخورد خواهد شد.

کد خبر 6079072

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • حمایت دستگاه قضائی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • ماهی فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز