Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:34:26 GMT

انتخاب روسای ۲ کمیسیون مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۳۴۴

انتخاب روسای ۲ کمیسیون مجلس خبرگان رهبری

به گزارش جماران؛ آیت‌الله احمد جنتی به ریاست کمیسیون «تحقیق» و آیت الله مرتضی مقتدایی به عنوان رئیس کمیسیون «اصول ۱۰۷ و ۱۰۹ قانون اساسی» انتخاب گردیدند.

جلسه کمیسیون‌های «تحقیق» و «اصول ۱۰۷ و ۱۰۹ قانون اساسی» مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

در این جلسات رؤسای این دو کمیسیون با رأی اعضاء برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، آیت‌الله احمد جنتی به ریاست کمیسیون «تحقیق» و آیت الله مرتضی مقتدایی به عنوان رئیس کمیسیون «اصول ۱۰۷ و ۱۰۹ قانون اساسی» انتخاب گردیدند.

طبق آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، هر کمیسیون این مجلس، دارای یک رئیس، دو نایب رئیس، دو منشی و یک مخبر است که از میان اعضاء با رأی مخفی برای مدت دو سال انتخاب می گردند و انتخاب مجدد آنان بلامانع است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی قانون اساسی مجلس خبرگان آیت الله جنتی مجلس خبرگان رهبرى آیت الله مقتدایی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت محمدباقر قالیباف افزود: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی تصریح کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

گفتنی است، این جلسه صبح دیروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در چه موضوعاتی بود؟