Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@04:55:06 GMT

شلیک‌هوایی‌برای‌دستگیری2سارق‌درنارمک

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۳۶۳

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری دو سارق در تعقیب و گریز با پلیس خبر داد. ناطقان: سرهنگ مجتبی سهرابی منش در این باره گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان درباره کیف قاپی‌های مکرر از سوی دو سارق موتورسوار پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و تیمی از مأموران تجسس کلانتری ۱۲۷ نارمک رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی مأموران کلانتری تصریح کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلتشان به دست آمد و در اختیار ماموران گشت های انتظامی قرار گرفت و این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان نارمک مشاهده کرده و تحت تعقیب قرار دادند.

سهرابی منش با بیان اینکه متهمان که متوجه حضور پلیس شده و سعی از فرار داشتند، گفت: این افراد سعی کردند با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از دست قانون فرار کنند؛ اما ماموران پلیس به آنها این امکان را نداده و سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با شلیک تیر هوایی پلیس هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ریس کلانتری ۱۲۷ نارمک با اشاره به انجام بازجویی از دو سارق دستگیر شده، گفـت: این افراد در کلانتری به ارتکاب جرایمی همچون سرقت و کیف قاپی از شهروندان اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از وسایل همراه این افراد نیز پنج کیف مسروقه زنانه که در همان روز به سرقت رفته بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از  مالباختگان شناسایی شده و با دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آنها باز گردانده شد، گفت: دو متهم دستگیر شده نیز با شکایت مالباختگان و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی تخصصی به پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. منبع: ایسنا برچسب ها: شلیک هوایی ، سارق ، نارمک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شلیک هوایی سارق نارمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زورگیر شمیرانات درحین سرقت و کشف سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ صادق ضرونی؛ سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل‌قاپی در محدوده فرشته و الهیه، با آموزش واحدهای گشتی، سارقان در حین سرقت و تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی و با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری 101 تجریش منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت‌های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شده بودند، افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران، به یک موتورسیکلت لاکی‌رنگ که راکب آن قصد موبایل‌قاپی در مقابل ماموران را داشت، مشکوک شده و پس از تعقیب و گریز و شلیک گلوله به لاستیک موتور، موفق به دستگیری سارقان شدند.

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین 3 عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه و سلاح غیر متعارف کشف شد، متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

وی به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت مشابه و شناسایی مال‌باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای 4شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان