Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:03:06 GMT

آماری که نگرانی بارسلونا را رفع می کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۳۷۹

آماری که نگرانی بارسلونا را رفع می کند

مصدومیت مهره های خط دفاعی بارسلونا موجب نگرانی این تیم برای هفته های پیش رو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در طی حدود 2 هفته باید چند دیدار حساس از جمله بازی مقابل سویا، ال کلاسیکو برابر رئال مادرید و 2 مسابقه حساس با اینتر در لیگ قهرمانان را برگزار کند و غیبت ساموئل اومتیتی و توماس فرمالن به دلیل مصدومیت باعث شده آنها در این مقطع دشوار تنها 2 مدافع میانی به نام های جرارد پیکه و کلمنت لانگله را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جرارد پیکه تا به حال در تمامی دقایق هر 11 بازی بارسا در این فصل حضور داشته اما لانگله تنها در 6 بازی فرصت حضور پیدا کرده و این 2 مدافع میانی تا به حال 340 دقیقه کنار هم بازی کرده اند که بارسا در این مدت 4 گل دریافت کرده است.

 

سارابیا با لباس سویا در سوپرکاپ، دی مارکوس از بیلبائو در لالیگا و هری کین و اریک لاملا با پیراهن تاتنهام در لیگ قهرمانان، با حضور این زوج دروازه بارسلونا را باز کرده اند و میانگین هر 85 دقیقه دریافت یک گل برای زوج پیکه و لانگله به ثبت رسیده است که حتی از میانگین کلی بارسا یعنی هر 82.5 دقیقه یک گل بهتر بوده است و این یعنی حضور این زوج برای بلوگرانا نگران کننده نیست.

بارسلونا کلمنت لنگله جرارد پیکه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: مادرید زیر پای زنان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگا برابر تیم زنان رئال مادرید به میدان رفت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد. 

شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که اگر یوهان کرویف زنده بود، چه فکری درباره این تیم و درخشش بازیکنانی مانند الکسیا پوتیاس و آیتانا بونماتی می‌کرد که توانستند بار دیگر رئال مادرید را از سر راه بردارند و اختلاف امتیازشان در صدر جدول را به 12 امتیاز برسانند. 

یوناتان گیرالدز، سرمربی تیم زنان بارسلونا، به این بازی به چشم یک فینال نگاه کرد و با وجود این که باید در فاصله چهار روز بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان می‌رفت، با تمام توان در این بازی حضور پیدا کرد تا بتواند بار دیگر برابر حریف قدیمی به پیروزی برسد. 

رئال مادرید پس از دریافت گل اول در دقیقه دهم بازی تلاش کرد که بارسا را تحت فشار قرار دهد اما آنها خونسردی‌شان را حفظ کردند و با استفاده از یک بازی روان و ایجاد فضای بیشتر برای آیتانا که بتواند توپ را به دست آورد، توانستند برابر این فشار مقاومت کنند و ادامه نیمه اول با ثبات و برابری بیشتری سپری شد. 

با این حال، تفاوت آنها در زمین کاملا مشخص بود چون بارسا در این نیمه پنج فرصت گلزنی داشت اما رئال تنها یک فرصت به دست آورد و همین باعث شد که آنها در نیمه دوم با تکیه بر فریادهای حمایتی هواداران‎‌شان که برای تشویق به ورزشگاه والدیباس آمده بودند جان تازه برابر میزبان بگیرند. 

قدرت هجومی، بازی روان در به چرخش درآوردن توپ و موفقیت در پاس آخر از ویژگی‌هایی بود که بارسا در نیمه دوم هم به خوبی آن را اجرا کرد و توانست بارها و بارها باعث آزار رئال مادرید شود و شرایط را برای این تیم بسیار دشوار کند. 

بونماتی در فاصله 10 دقیقه پس از شروع نیمه دوم توانست گل دوم تیمش و بازی را به ثمر برساند و گل سوم هم با پاس درخشان همین ستاره برای کارولاین گراهام هانسن در فاصله 12 دقیقه بعد به ثمر رسید تا درخشش بازیکنان بارسا در این بازی تکمیل شده باشد. 

گراهام با توجه به عملکرد موثر و درخشانی که در این بازی داشت توانست یک بار دیگر عنوان بهترین بازیکن زمین را در این فصل در دیدار برابر رئال به دست آورد و بیست و ششمین گل این فصل را به ثمر برساند. او همچینن بیست و پنجمین پاس گلش را ارسال کرد تا نشان دهد که شایستگی دریافت توپ طلا را دارد. 

دیگر خبرها

  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • مصاحبه‌ نوروزی با نویسندگان سایت طرفداری؛ قسمت پنجم: علی آقااحمدی
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ
  • دلخوری ستاره بارسلونا: قدر من را نمی‌دانند
  • درخشش خیره‌کننده: مادرید زیر پای زنان بارسا