Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ یک میلیون و ۱۵۲ هزار نفر در صندوق بیمه روستایی و عشایری، ۱۹۵ هزار نفر در صندوق بیمه کارکنان دولت، ۵۲۸ هزار نفر در صندوق بیمه همگانی، ۲۰ هزار و ۲۰۰ نفر در صندوق بیمه ایرانیان و سه هزار نفر در صندوق بیمه سایر اقشار عضو هستند.   وی اضافه کرد: آذربایجان غربی رتبه سوم کشوری را در بخش پوشش بیمه همگانی در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بیان کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای این صندوق‌ها با همکاری ۵۷ دفتر پیشخوان و نمایندگی خدمات بیمه‌ای صورت می‌گیرد.   مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی افزود: تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت و با پرداخت ۱۰ هزار ریال صاحب دفترچه بیمه شوند.   وی ادامه داد: در زمان حاضر یکهزار و ۷۰۰ پزشک و موسسه طرف قرارداد اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت استان هستند.
نانبخش بیان کرد: این موسسه‌ها شامل آزمایشگاه، مرکز رادیولوژی، مرکز فیزیوتراپی، درمانگاه، بیمارستان، مرکز ام آر آی، مرکز جراحی محدود، داروخانه، هفت مرکز سی تی اسکن، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سنگ شکن است.

وی افزود: هفته بیمه سلامت از ۲۷ مهر آغاز می‌شود و تا ۳ آبان ادامه دارد که در این هفته بیش از ۱۰ عنوان برنامه اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: دیدار با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، دیدار با مسوولان استانی، غبار روبیی مزار شهدا، حضور در جمع بیمه شدگان سلامت و بررسی اوضاعی رضایتمندی مردم و دیدار با کارکنان صندوق بیمه روستایی و دفاتر پیشخوان از اهم برنامه‌های این اداره کل در هفته بیمه سلامت سال جاری است.   انتهای پیام/م   ۶۱ درصد جمعیت استان آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار، ۴۹۹ هزار و ۵۵۱ مترمربع به فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در شهرستانهای مختلف استان اضافه شده است.

سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی رسیده است.

بیرامی اظهار کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرحها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی گفت: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

بیرامی افزود: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سفر رئیس جمهور یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی