Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:56:09 GMT

بازدید نجفی از روند تجهیز درمانگاه خیریه مهدیه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۶۵۰

بازدید نجفی از روند تجهیز درمانگاه خیریه مهدیه

استاندار البرز از روند تجهیز درمانگاه خیریه تخصصی مهدیه کرج، بازدید و موانع تکمیل تجهیزات آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز با حضور در محل درمانگاه خیریه تخصصی مهدیه روند تجهیز این درمانگاه را مورد بازدید قرار داد و تصمیمات لازم برای تسریع در بهره برداری این امکان اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمانگاه خیریه تخصصی مهدیه، دارای بخش کلینیک تخصصی داخلی، بخش دیالیز با ۵۰ تخت و با پوشش ۳۰۰ بیمار دیالیزی، بخش شیمی درمانی با پوشش ۲۰ تخت شیمی درمانی احداث شده است.

تمامی این بخش‌ها به صورت خیریه است و عملیات ساختمانی آن به اتمام رسیده و یک بخش دیالیز  و درمانگاه تخصصی آن تجهیز شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی شیمی مهدیه خیریه درمانگاه تجهیز راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند

سرگرد سیدرضا جعفری مدیر درمانگاه شهید ثمره سپاه زرند گفت: اهدای خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی اسـت که امید بـه زندگی را در افراد نیازمند بـه این فرآورده حیات بخش ارتقا می‌بخشد و سبب التیام روند درمانی آنان می‌شود.

وی افزود: شعار هفته سلامت سال ۱۴۰۳ اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری هاست که در این زمینه اقدامات مهمی طی این هفته از سوی درمانگاه شهیدثمره زرند انجام شده است. 

سرگرد جعفری تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهیده برهان نژاد از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که ازکادر درمان بیمارستان امام علی (ع) بوده است، در این راستا انجام شد.

وی افزود: اردوی جهادی خدمات پزشکی و پرستاری به صورت رایگان در روستای جرجافک،  برگزاری کوهپیمایی عمومی، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش و سخنرانی سبک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب از دیگر کار‌های تیم جهادی درمانگاه شهیدثمره بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان