Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@13:46:12 GMT

روندکاهشی‌نرخ‌گوجه‌فرنگی‌وسیب‌زمینی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۶۸۹

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: با توجه به ممنوعیت صادرات، روند کاهش نرخ سیب زمینی و گوجه فرنگی در بازار ادامه دار شد. ناطقان: حسن صابری رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از استمرار روند کاهش نرخ سیب زمینی و گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: با توجه به ممنوعیت صادرات و افزایش عرضه در بازار داخل، قیمت این محصولات روز به روز در حال کاهش بوده به طوریکه نسبت به هفته‌های قبل حداقل 40 درصد افت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به عرضه سیب زمینی نو و برداشت گوجه از مناطق گرمسیری طی روزهای آتی پیش بینی می شود که قیمت به تعادل در بازار برسد.

صابری نرخ هر کیلو گوجه فرنگی 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 و سیب زمینی یک هزار و 800 تا 2 هزار و 500 تومان در میدان میوه و تره بار اعلام کرد و گفت: براساس فاکتور در خرده فروشی های سطح شهر باید با احتساب 30 تا 35 درصد سود عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار ادامه داد: در هفته های اخیر مواردی همچون صادرات و افزایش تقاضا از سوی کارخانه های رب سازی دلیل اصلی نوسان قیمت گوجه فرنگی و سیب زمینی در بازار به شمار می رفت که خوشبختانه با ممنوعیت صادرات تا حدودی از تنش بازار کاسته شد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت قیمت سیب زمینی و گوجه فرنگی به نرخ های قبل در بازار وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه های تولید و کرایه های حمل و نقل این امکان وجود ندارد که قیمت این محصولات به نرخ های قبل بازگردد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: روند کاهشی ، گوجه فرنگی ، سیب زمینی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روند کاهشی گوجه فرنگی سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره صمت شهرستان سامان گفت:کارگاه غیرمجازتولید چیپس سیب زمینی در شهرستان سامان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمپ شد.
علیرضا نیکوفر افزود: این کارگاه تولید غیر مجاز مواد غذائی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
وی گفت: با پیگیری و رصد بازرسان اداره صمت شهرستان سامان با همراهی بازرسان شبکه بهداشت در بازدید سرزده این کارگاه شناسایی و پلمپ شد.
نیکوفر گفت: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد.
وی افزود: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان