Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در حاشیه رونمائی از پوستر ساجدان عاشق در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: مسابقه رادیوئی ساجدان عاشورا با موضوع آشنائی با سیره شهدای کربلا با همکاری شهردای، صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا افزود: مسابقه کتابخوانی از کتاب دعوت با هدف توانمند سازی خانواده ها نسبت به شیوه های دعوت فرزندان به نماز و بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز با موضوع شیوه های دعوت به نماز از مهمترین برنامه های این ستاد است.

وی گفت: در شش ماه نخست امسال 50 هزار دانش آموز از سراسر کشور برای زیارت وارد مشهد شدند و برای هر 1100 نفر یک روحانی برای تبیین جایگاه نماز در نظر گرفته شده است و درصدد هماهنگی با آستان قدس رضوی برای پذیرش 50 هزار دانش آموز متوسطه تا پایان سال هستیم.

مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی هم در این نشست گفت: پارسال 20 هزار و 829 دقیقه برنامه رادیوئی، 25 هزار و 205 دقیقه برنامه تلویزیونی و 385 دقیقه گزارشهای خبری از این مرکز تولید و پخش شد.

محسن نصر پور افزود: در شش ماه نخست امسال هم 12 هزار دقیقه در رادیو، 12 هزار و 621 دقیقه در سیما و 152 دقیقه در خبر برنامه و گزارش تولید شد.

وی به نقش نماز در زندگی افراد جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ملی تا کنون نقش مهمی در زمینه نماز و قرآن ایفاء کرده است که نمونه  آن تولید و پخش جمع خوانی قرآن در حرم مطهر رضوی، مراسم بزرگ اربعین، اقامه نماز تاسوعا و عاشورا است.

در این مراسم ضمن تجلیل از آقای احسان فکور خبرنگار صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برای تولید گزارش خبری در حوزه نماز از پوستر مسابقه بزرگ رادیوئی ساجدان عاشق رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان