Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سایپا اظهار داشت: ما در طول هفته گذشته 13 بازیکن نداشتیم اما وقتی اضافه شدند شرابط خوبی داشتند. بازی سختی در پیش داریم و آماده کسب سه امتیاز هستیم.

 

وی در مورد کیفیت پایین زمین ورزشگاه تختی عنوان کرد: مطمئنا خیلی تاثیر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال روی زمین بازی می‌کند و کیفیت زمین روی بازی آنها تاثیر خواهد گذاشت. این کیفیت برای هر دو تیم خواهد بود چرا که سایپا تیم خوبی دارد و فوتبال روی زمین را به نمایش می‌گذارد بنابراین کیفیت برای هر دو تیم یکسان است.

 

مربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و بایکنان با هم هماهنگ می‌شوند. درست است که ملی‌پوشان در تمرینات حضور نداشتند اما قبل از آن چند روز در اهواز تمرین کردیم و بازیکنان آمادگی خوبی دارند. لیگ و جام حذفی دو مقوله جداست و لیگ را فدای حذفی یا جام حذفی را فدای لیگ نمی‌کنیم.

 

طاهری در واکنش به اینکه آیا به ملی‌پوشان استراحت داده می‌شود، گفت: اگر استراحت بدهیم دیگر بازیکنی نخواهیم داشت. 13 بازیکن در تیم ملی فوتبال و تیم امید بودند و طارق همام هم به کشورش عراق رفته بود. شرایط طوری است که باید از ملی‌پوشان استفاده کنیم. آنها وقتی از تیم ملی برگشتند شرایط بدنی خوبی داشتند چرا که یک دیدار تدارکاتی با بولیوی برگزار کرده و یک بازی هم بین خودشان انجام دادند. بازیکنان تیم امید هم در اردوی درون‌تیمی تمرینات خوبی را برگزار کردند.

 

وی درخصوص انتقادهایی که از عملکرد مارکوس نیومایر و الحاجی گرو دو بازیکن خارجی استقلال می‌شود خاطرنشان کرد: متاسفانه نیومایر از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت شد وقتی بازیکنی از ناحیه انگشت مصدوم می‌شود نمی‌تواند فوتبال بازی کند. او کم کم به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود. الحاجی گرو هم اگر زودتر گل بزند فشار از روی او برداشته می‌شود. گرو بازیکن بدی نیست و امیدوارم هر چه زودتر گل بزند تا فشار انتقادات از روی او برداشته شود.

 

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه تا نیم فصل به گرو فرصت داده شده است تصریح کرد: من چیزی در این باره نشنیده‌ام.

 

طاهری در رابطه با اظهارات سامان قدوس همبازی پیشین گرو که گفته بود او بازیکن گلزن نیست گفت: اینجا استقلال است و همه دوست دارند که مهاجم گل بزند. روزی که تیام به استقلال آمد 20 دقیقه اول که بازی کرد همه انتقاد کردند که چه کسی را آورده‌ است. پس از اینکه گل زد او شد تیام. گرو هم گل بزند فشارها از روی او برداشته می‌شود. ما در خط حمله بازیکنان تکنیکی مثل فرشید اسماعیلی، مهدی قاعدی و روح‌الله باقری داریم که در کنار الحاجی گرو بازی کرده‌اند.

 

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری و روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. چشمی پس از بازی با بولیوی مصدوم بود و از روز گذشته ریکاوری کرد. میلاد زکی‌پور را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الحاجی گرو بیژن طاهری مربی استقلال لیگ برتر استقلال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به ستوه آمده‌ایم!
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال