Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی رستمی، مداح اهل بیت سلام الله علیهم و مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام شهر کرمان از علاقه به موسیقی مذهبی و فعالیت های خود در این زمینه می گوید.

محمد علی رستمی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام شهر کرمان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بنده از سال 86 مدیر مسئول کانون هستم و از دوران کودکی این افتخار را دارم که مداح اهل بیت سلام لله علیه باشم اما این علاقه را داشتم که همانند صادق آهنگران و کویتی پور بتوانم محتوای مذهبی را در قالب آهنگ و موسیقی اجرا کنم چراکه متأسفانه تلویزیون برنامه های خاصی در این زمینه در مناسبت های مختلف مذهبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه 2 سال قبل برای اینکه بتوانم به صورت اصولی به مداحی بپردازم و طول عمر مداحی خود را بالاتر ببرم سراغ یکی از دوستان رفتم که در زمینه تنظیم و آهنگ سازی تخصص داشت، در ادامه جرقه آغاز موسیقی مذهبی در ذهنم زده شد و این امر نقطه شروع برنامه های من بود.

 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام شهر کرمان با بیان این مطلب که تقریبا از آغاز سال 97 برنامه ریزی های لازم حهت تهیه سبک، شعر، آهنگ سازی و تنظیم انجام شد و به لطف خدا در حال حاضر دارای یک آلبوم به نام خون خدا با هفت تراک صوتی با مضمون امام حسین علیه السلام هستم، اظهار داشت: در ادامه پیشنهاداتی جهت همکاری با بنده جهت انجام کارهای جدید داده شد که مسئله مالی نیز مرتفع می شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی بنده مداحی است و در کنار آن به فعالیت در زمینه موسیقی مذهبی می پردازم، خاطرنشان کرد: پرکردن خلاء رسانه ملی در زمینه موسیقی مذهبی، انجام برنامه های مذهبی و فرهنگی برای موسسات و دستگاه های فرهنگی و انجام برنامه های ملی مذهبی و فراملی از جمله اهداف بنده است.

 

 

رستمی با بیان این مطلب که اکنون در حال آماده کردن دو کلیپ از تراک های خود هستم که در ایام اربعین ان شاءالله در صدا و سیمای مرکز کرمان پخش شود، بیان داشت: کلیه برنامه های موسیقی را در استودیویی واقع در شهر کرمان انجام می دهم هرچند که متأسفانه استان کرمان امکانات لازم را در این زمینه ندارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه بنده به هیچ وجه به دنبال درآمد مالی از این کار نیستم و هدفم فقط ترویج فعالیت های فرهنگی است، افزود: باتوجه به اینکه بنده از دوران کودکی مداح اهل بیت سلام الله علیه بوده و هستم عده ای از بچه های هیئتی معتقد هستند که بنده باید صرفا مداحی را ادامه بدهم هرچند تعداد زیادی نیز از برنامه موسیقی مذهبی استقبال کرده اند اما در مجموع معتقد هستیم باید شرایط جامعه را درنظر بگیریم چراکه در دوره ای که نوجوانان و جوانان با موسیقی های مختلف انس گرفته اند ما نیز باید با همین روش اما با محتوای مذهبی زمینه جذب نوجوانان و جوانان را فراهم کنیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام شهر کرمان با بیان این مطلب که فارغ التحصیل رشته الکترونیک در مقطع کارشناسی ارشد، متأهل و دارای یک فرزند پسر هستم، ابراز داشت: کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام در زمینه های مختلف بخصوص همکاری با دبیرخانه کانون های مساجد جهت برپایی نمایشگاه و همچنین در زمینه برپایی اردوهای مختلف فرهنگی فعالیت می کنیم.

 

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد پیاده روی اربعین سوگواره علمدار کربلا اردبیل شیراز عربستان مسجد موسیقی مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است