Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه برایتون که برای برگزاری دیدار تدارکاتی ایران و بولیوی در تهران حضور یافته بود، پس از حضور در انگیس، امروز ( پنج شنبه ) در تمرینات تیمش حضور یاقت.

او در دیدار شاگردان کی روش و فاریاس عملکرد خوبی داشت و به طور ثابت هم بازی کرد و گل اول یوزها را به ثمر رساند، در نیمه دوم تعویض شد و به انگلیس بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم ملی فوتبال ایران تا کنون موفق نشده عملکرد مطلوبی در تیمش داشته باشد و به جزء دیدار با وستهام در دیگر مسابقات نیمکت نشین بود و در فاصله کوتاهی برای تیم زیر 23 ساله های برایتون هم بازی کرد.

حال جهانبخش امیدوارست تا با درخشش در تمرینات بتواند برای دومین هفته متوالی در ترکیب کریس هیتن قرار بگیرد و مقابل نیوکاسل بازی کند.

دیدار تیم های برایتون و نیوکاسل در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شنبه 28 مهرماه از ساعت 17:30 در زمین خانگی نیوکاسل برگزار می شود. درحال حاضر یاران علیرضا جهانبخش با کسب 8 امتیاز از 8 بازی در رده سیزدهم جدول هستند و نیوکاسل هم با هدایت رافائل بنیتز و تنها 2 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

جهانبخش:باید با حریفان بهتری بازی کنیم/می دانستم کارم در برایتون سخت است جهانبخش: تاکنون با برایتون هماهنگ نشده ام/ با وجود کمبود‌ها انتظارات از تیم ملی بالا است شعار مخصوص هواداران برایتون برای علیرضا جهانبخش

انتهای پیام/

حضور جهانبخش در تمرینات برایتون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس

دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب برگزار می شود تا تکلیف فینالیست دوم هم مشخص شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند (چهارشنبه، 22:30 به وقت تهران). آخرین تمرین این دو تیم که بازی رفت آنها با نتیجه 2-2 به پایان رسید، یک روز قبل از شروع این بازی حساس برگزار شد. در ادامه تصاویری از بازیکنان این دو غول فوتبال اروپا را مشاهده می کنید. 

تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید