Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خلیل حقیقی مدیر جهاد کشاورزی بهشهر با اشاره به اینکه سطح باغات انار این شهرستان هزار و ۵۰ هکتار است، گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۱۰ هزار و ۴۵۰ تن انار در باغات این شهرستان تولید شود.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۲۲۰ میلیارد ریال درآمد از فروش انار عاید باغداران انار منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با بیان اینکه این شهرستان مقام نخست تولید محصول انار در استان را به خود اختصاص داده است، گفت: سطح زیر کشت باغات بارور این شهرستان ۹۵۰ هکتار و غیربارور ۱۰۰ هکتار است و دارای یک هزار و ۳۵۰ بهره بردار است.

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر افزود: وجود ۱۵۰ هکتار انار وحشی ترش پراکنده و ۱۲ هکتار انار ترش خودرو با عملکرد پنج تن در خلیج میانکاله، نشانگر جایگاه خوب و توسعه پرورش انار در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۸ رقم انار موجود در مازندران، ۱۶ رقم آن بومی این شهرستان است، گفت: از مزایای انار بهشهر، کشت و پرورش ارگانیک انار است.

حقیقی با بیان اینکه توسعه انار در پنج سال اخیر با ۳۰۰ هکتار احداث باغ انار افزایش چشمگیری داشت، افزود: برداشت انار از باغات این شهرستان از شهریور ماه شروع و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

توسعه ۳۰۰ هکتاری باغ‌های انار پنج سال گذشته در بهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل

شرکت اپل شدیدترین کاهش درآمد سه‌ماهه در یک سال را داشته، که بخش بزرگی از آن ناشی از افت فروش آیفون در چین بوده است.

به گزارش نورنیوز، این غول آمریکایی حوزه فناوری گزارش داد که درآمدش در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۴ مبلغ ۹۰.۸ میلیارد دلار و سودش ۲۳.۶ میلیارد دلار بوده است‌ــ که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل