Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکزآذربایجان غربی  در این مسابقات سیامند رحمان  با مهار وزنه های 273 کیلوگرم در حرکت اول293 در حرکت دوم و 295 در حرکت سوم ضمن کسب مقام قهرمانی و مدال طلا رکورد پاراآسیایی را نیز از آن خود کرد

حسن جانفشان ورزشکار معلول و جانباز 70 درصد استان نیز برای اولین بار مدال برنز و مقام سومی این دوره از مسابقات را در رشته تنیس روی میز کسب کرد
سومین دوره مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی از 14 تا 21 مهر با حضور 3589 ورزشکار از 43 کشور و در 18 رشته ورزشی برگزار شد که بعد از چین و کره جنوبی ایران با 51 مدال طلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

42 نقره و 43 برنز و مجموع 136 مدال در رده سوم این مسابقات قرار گرفت

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسابقات سیامند ارومیه اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای آمریکا درباره رهگیری چند پهپاد ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی ان ان، دو مقام آمریکایی که نخواستند نام‌ آنها فاش شود، در گفت وگو با این شبکه خبری مدعی شدند که نیروهای ارتش آمریکا چند فروند از پهپادهای ایرانی را که در حال حرکت در مسیر خود به سمت اهدافی در رژیم صهیونیستی بودند، رهگیری کرده‌اند.

به نوشته سی ان ان، این مقام‌های آمریکایی بدون اشاره به اینکه نظامیان این کشور چگونه و کجا این پهپادها را رهگیری کرده‌اند، ادعا کردند: سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا در خاورمیانه برخی از پهپادهای ایرانی در حال حرکت به سمت (رژیم) اسرائیل را رهگیری کرده‌اند.

کد خبر 844113 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند
  • دست امير عبدى از مدال آسیایی كوتاه ماند
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • درخشش داور سمنانی در مسابقات والسبال آسیایی
  • علی داودی: استرسم برای المپیک کمتر شد/ مسئولان به ما سر بزنند
  • ادعای آمریکا درباره رهگیری چند پهپاد ایرانی