Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال، سال ترویج مصرف کالای ایرانی به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر است، گفت: استفاده از کالای ایرانی نیازمند حفظ حقوق بهره‌بردار و مصرف کننده است.

به گزارش ایسنا، فرج‌الله رجبی پنجشنبه ۲۶ مهر در همایش روز جهانی استاندارد با اشاره به اینکه استاندارد در دنیا به عنوان یک معیار مد نظر قرار دارد، لزوم ترویج فرهنگ استاندارد بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را یک امر ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی همچنین با متلاطم خواندن وضعیت اقتصادی کشور به بالا بودن سود بانکی، رشد بیش از حد نقدینگی و سایر مسائل تاثیرگذار بر این وضعیت اشاره و عنوان کرد: ساختارها و زیرساخت‌های اقتصادی ایران طی سال‌های متمادی دچار بیماری‌های مزمنی بوده که در سال‌های اخیر عود کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مملکت ما به نقطه‌ای رسیده است که بسیاری از مسائل در حوزه اقتصادی با یکدیگر تلاقی کرده و نمایندگان مردم در مجلس وظیفه دارند راهکارهای برون رفت از این مسائل را ارائه دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به صنعت خودرو به عنوان نمونه اشاره و عنوان کرد: برای تولید خودرو با کیفیت داخلی باید ۸۵ استاندارد رعایت شود که اگر صنعت خودروسازی ملزم به رعایت تمام این موارد شود کل صنعت خودرو فرو می‌ریزد.

رجبی گفت: امروز استانداردسازی به چالش جدی در کشور ما تبدیل شده که صنعت خودرو به عنوان عمومی‌ترین صنعت مصداق آن است.

به گزارش ایسنا، همایش روز جهانی استاندارد صبح پنجشنبه در شیراز برگزار و از شرکت‌های تولیدی نمونه در زمینه رعایت استاندارد تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خرید کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: ما استاندارد‌های دوگانه درباره نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل نداریم

رژیم صهیونیستی طی ۷ ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد به طور گسترده در حال کشتار غیرنظامیان، نابودی زیرساخت ها، جلوگیری از ورود اقلام بشردوستانه به این باریکه، و نیز بمباران بیمارستان ها، مراکز درمانی، مدارس، و حتی مساجد کرده است. کشتار بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی آشکارا نشان دهنده نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست هاست. با این حال، آمریکا که خود را مدافع حقوق بشر در جهان می‌داند چشمش را بر روی این مسائل بسته است. 

به گزارش الجزیره، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) اتهامات وارده بر واشنگتن مبنی بر استاندارد‌های دوگانه این کشور در برابر نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد. 

بلینکن در این باره گفت: آمریکا در حال بررسی اتهامات مربوط به نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل در جنگ غزه است. 

وزیر خارجه آمریکا که پیرامون گزارش سالانه وزارت خارجه کشورش درباره شرایط حقوق بشر در جهان با خبرنگاران سخن می‌گفت، تاکید کرد: این سخن که ایالات متحده زمانی که به اسرائیل و مسئله حقوق بشر مربوط به این رژیم می‌رسد استاندارد‌های دوگانه را اتخاذ می‌کند، صحت ندارد. آیا ما استاندارد‌های دوگانه داریم؟ پاسخ خیر است. 

آمریکا به طور سالانه اقدام به انتشار گزارشی مبنی بر نقض حقوق بشر در جهان می‌کند. در این لیست قالبا کشور‌های دوست ایالات متحده که بالاترین ناقضان حقوق بشر هستند از جمله اسرائیل هیچ گاه گنجانده نمی‌شوند ولی در عوض کشور‌هایی که واشنگتن با آنها روابط خوبی ندارد در صدر لیست قرار گرفته و به طور معمول تحریم‌هایی را نیز به همین دلایل علیه آنها وضع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • بلینکن: ما استاندارد‌های دوگانه درباره نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل نداریم
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود