Web Analytics Made Easy - Statcounter

بولدوزرهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) یک ساختمان‌ مسکونی در شهر "البیره" در نزدیکی رام الله و منزلی در"خربه ام‌المراجم" واقع در جنوب شهر "نابلس" را تخریب کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین‌الیوم، تعدادی از شاهدان فلسطینی اعلام کردند، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) یک ساختمان مسکونی در نزدیکی استادیوم ورزشی واقع در "البیره" را محاصره کردند و قبل از این که بولدوزرهای اسرائیلی اقدام به تخریب این ساختمان چهار طبقه کنند، آن را تخلیه و خودروهای شخصی‌شان را مصادره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکیت این ساختمان متعلق به خانواده "خمیس مطریه" است که طبق گفته آنها هیچ‌گونه هشداری نسبت به تخریب این ساختمان دریافت نکرده است.

در همین راستا، غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی به "خربه ام‌المراجم" یورش آورده و اقدام به تخریب آن کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اسراييل فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه